H poulxeria ekane queef panw stin granola bar mou

H poulxeria ekane queef panw stin granola bar mou Φάρσες-Αστεία-Ανέκδοτα-Πόθοι της σάρκας-Τεθωρακισμένα του Β Παγκόσμιου

04/08/2022

εχω τοσο καιρο να ποσταρω , βρηκα δουλεια και νιωθω καλυτερα το οποιο ειναι ανυσηχητικο , επισης ακουω χατζηγιαννη αυτη τη στιγμη.
-ksydaki-

GT KOLANE TOSO METAKSY TOUS ?!?!??-ksydaki-
02/15/2022

GT KOLANE TOSO METAKSY TOUS ?!?!??
-ksydaki-

02/05/2022

farmakologia, more like tropoi na pe8aneis :p

01/31/2022

h***y period gia emena alla h zwh eipe OXI E3ETASTIKH ante pe8ane
_boobie

01/31/2022

οπως συνηθιζω καθε μερα τον τελευταιο καιrο ετσι και σημερα πηγα λιντλ για να παρω 2 ντονατsακια σοκολατα και 2 στρογγυλα πρετσελακια για να παει καλα η μερα , μπαινοντας στο καταστημα βρεθηκα αντιμετωπη με μια ξανθια μεσηλιξ να ουρλιαζει σε εναν μανατζερ , προκειμενου να ακουσω το κραξιμο σταθηκα στον παγκο με τα λαχανικα και αναγκαστηκα να παρω μια πιπερια φλωρινης για να μην κινησω υποψιες , στην συνεχεια κατευθύνθηκα προς το φουρνο οπου πηρα τα 2 ντονατσακια και συνεχισα για τα 2 πρετσελακια , προς εκπληξην μου καποιος γαμω το χρσιτο μου το ορκιζομαι σε οτι εχω ποιο σηαμντικο στη γη τα ειχε φαει ολα και γαμω το κερατο του που να μην σωσει να τα ταιριαξει τοσο ωραια οπως εγω (με χουμους καραμελωμενο κρεμμυδι) , τεσπα πληρωσα και εφυγα , μετα πηγα σκλαβενιτη...
-ksydaki-

01/05/2022

Χθες έφτιαξα ωραίο eyeliner και αυτό είναι το μόνο θετικό πράγμα που συμβαίνει με τον καινούργιο χρόνο γιατί κυριολεκτικά όλα πάνε σκατα ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΗΚΑ ΚΑΝ ΕΞΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΜΟΣΤΡΑΡΩ
-ksydaki-

12/26/2021

μισω τις οικογενειακες γιορτες γιατι αι γκιες εχω κομπλεξ , αν ειχα γατι τουλαχιστον θα ειχα με καποιον να τις περασω
-ksydaki-

12/09/2021

hr8a pali edw na pw oti tipota den dinei to idio boost autopepoi8hshs me to na perpataw e3w kapnizontas strifto me roz xartaki
-ksydaki-

εγω στον ψυχιατρο μου οταν θα του εξηγω οτι περασα το απογευμα των γενεθλιων μου χανγκοβερ και να κλαιω επειδη ο μπαμπας...
11/14/2021

εγω στον ψυχιατρο μου οταν θα του εξηγω οτι περασα το απογευμα των γενεθλιων μου χανγκοβερ και να κλαιω επειδη ο μπαμπας μου με ξεχασε
-ksydaki-

11/08/2021

den postarw pia ,ta antikata8liptika pianoun
-ksydaki-

10/22/2021

pwww 8ymh8hka twra mia fora pou epeidh eixa kanei block mia filh mias pou eixame malwsei kai ekeinh me eixe piasei kai m zhtage ton lwgo egw ths eixa pei wx re den se ekana block mallon me xakarane axxaxaxaxaxxaxaxaxaxxa
-ksydaki-

10/10/2021

δικαιολογιες για να μην οαω αυριο στην σχολη :
1. βροχη (καλο, πειστικο αλλα δεν ειμαι και απο ζαχαρη)
2. μπορει να μην προλαβω να βρω θεση και να μεινω απεξω(πολυ καλο ετσι θα κραζω και το πανεπιστημιο και την κυβερνηση για την σκατοοργανωση γαμω το στανιο τους )
3. σοσιαλ ανξζαιετι (οχι τοσο καλο θα απογοητεσω τον ψυχιατρο μου)
4.βαριεμαι να ξυπνησω πρωι (παλιο , καλο , πατροπαραδοτο)
5. δεν θελω να δω κοσμο απο την σχολη (καθολου καλο κρυβεται το σοσιαλ ανξζαιετι απο πισω)
-ksydaki-

Address

Swaggy Valley, GA
42069

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when H poulxeria ekane queef panw stin granola bar mou posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Place Of Worship

Send a message to H poulxeria ekane queef panw stin granola bar mou:

Share

Category