13/02/2026
本日參與威聖宮興合會 請水入火遶境安座大典
擔任 下營九龍太子宮 一日轎班
農曆新年前最後一扛🔥
#羅漢門宗興會 #一日轎班 #遶境大典
會長:龔才均
副會長:尤景泓
歡迎各位親友蒞臨指導
及活動邀約
高雄市內門區內門里52-5號
Kaohsiung
845
Be the first to know and let us send you an email when 高市羅漢門宗興會 posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.