22/10/2021
CANIMANA CAMİİ DERNEĞİ
DUYURU
Sayın canımana halkı müfti ile yaptığımız protokol sonuna geldik
Kaymakamlık iznide almış durumdayız.
Allahın izniyle bu cuma camimizde son cumamızı yapacağız yeni ibadetimizi yeni yapılan binada yapacağız gerekli cihazları taşıyacağız gayet güzel ve geniştir herhangi bir sıkıntısı yoktur.
Cumartesi itibariyle camimizi tamamen boşaltacağız.
Allahın izniyle onikinci ayın içinde camii yıkımana başlayacağız.
Hedefimiz bu sene temeli bitirmek gereken programda tam hızımızla devam etmek.
Sayın canımana halkı bu eser sizlerin sayesinde olacak ve sizin azminizle olacak camiye verdiğiniz bu destekten dolayı hepinize minattarım.
Bizlere verdiğiniz bu matti desteğinizi esirgemeyin.
Biz bu temele başlamamız için ilk taksidinizi en kısa zamanda yatırmanınızı rica ediyorum.
Kentim şahsım adıma yarın 100 bin çekimi. Veriyorum aynı hassasiyeti sizdende bekliyorum
HAYDİ CANIMANA ELELLE BERABER BİRLİKTE
HARUN UÇAR