20/05/2026
📵 Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından desteklenen “Ekranı Kapat, Değerlerini Yaşat” projesi kapsamında Diyanet Gençlik Merkezimizde ortaokul öğrencilerimize yönelik anlamlı bir seminer gerçekleştirildi.
👮♂️ Siber Suçlarla Mücadele ekipleri tarafından öğrencilerimize teknoloji bağımlılığı, ekran bağımlılığı ve güvenli internet kullanımı hakkında bilgilendirmeler yapıldı. Öğrencilerimizin bilinçlenmesine katkı sunan kıymetli emniyet mensuplarımıza teşekkür ederiz.
GençlikMerkezi