16/05/2026
KIRŞEHİR’DE “SABAH NAMAZI BULUŞMASI” DÜZENLENDÜ
Kırşehir İl Müftülüğü tarafından cami merkezli hayatı teşvik etmek ve gençleri manevi iklimde buluşturmak amacıyla Hamidiye Camii’nde düzenlenen “Sabah Namazı Buluşması”, geniş bir katılımla gerçekleştirildi. Birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularının pekiştiği buluşmaya özellikle gençlerin yoğun ilgisi dikkat çekti.
Manevi huzurun derinden hissedildiği programa; İl Müftü Vekili Uğur Önen, İl Müftü Yardımcısı Zeynep Önen, Din Hizmetleri Şube Müdürü Mehmet Soysal, din görevlileri, gençler ve çok sayıda vatandaş katılım sağladı. Sabah namazının cemaatle kılınmasının ardından Kur’an-ı Kerim tilaveti yapıldı ve hep birlikte tesbihat icra edildi.
“Zaman En Büyük Nimet, Gençlik İse En Kıymetli Hazinedir”
Tesbihatın ardından cemaate ve gençlere hitap eden İl Müftü Vekili Uğur Önen, “Gençlik, Aile ve Zamanın Kıymeti” konuları etrafında ufuk açıcı bir sohbet gerçekleştirdi. Konuşmasında gençlik çağının insanın hayatındaki en verimli dönem olduğunu belirten Önen, şu ifadelere yer verdi: “Zaman, Rabbimizin bize bahşettiği, geri dönüşü olmayan en büyük nimetlerden biridir. Bu kıymetli sermayeyi, ailevi bağlarımızı güçlendirerek, kendimizi geliştirerek ve Rabbimizin rızasına uygun işler yaparak değerlendirmeliyiz. Sağlam bir toplum, köklerine bağlı bir aile yapısıyla; geleceğimiz ise zamanının kıymetini bilen, ahlaklı ve şuurlu gençlerimizle inşa edilecektir.”
Sohbetin ardından edilen dualarla eller semaya açıldı, ülkemiz, milletimiz ve tüm İslam alemi için niyazda bulunuldu. Program, namaz çıkışında cemaate ve gençlere yapılan ikramlar eşliğinde edilen samimi hasbihallerle sona erdi.