24/11/2025
Türkiye Diyanet Vakfı Saraybosna'da Yetimleri Unutmadı
Türkiye Diyanet Vakfı tarafından yürütülen "Unutursan Yetim Kalır" projesi kapsamında Saraybosna'da 100 yetim ve öksüz çocuğa yönelik "Kardeşlik Buluşması"gerçekleştirildi.
Türkiye Diyanet Vakfı tarafından dünyanın çeşitli ülkelerinde özellikle mazlum ve mağdurların yaşadığı coğrafyalarda yaşayan yetim ve öksüz çocukların himayesi ve korunmasına yönelik yürütülen "Unutursan Yetim Kalır" projesi kapsamında İstanbul İl Yetim Koordinatörü Abdülhalık Selman’ın organize ettiği, İstanbul Gaziosmanpaşa Müftülüğü, Beşiktaş Müftülüğü, Başakşehir Müftülüğü ve Arnavutköy Müftülükleri’nin katkıları ile Din Hizmetleri Müşavirliği ve Saraybosna Müftülüğü iş birliği ile Bosna Hersek’te yaşayan 100 yetim ve öksüz çocuğa yönelik 2025 Mayıs ayı itibariyle başlatılan proje çerçevesinde "Kardeşlik Buluşması" gerçekleştirildi.
Visoko “Osman-ef. Redžović Medresesi kampüsünde gerçekleştirilen programa Saraybosna Müftüsü Nedžad Grabus, Saraybosna Büyükelçiliği temsilcisi Ümit Ulvi Türk, İstanbul Gaziosmanpaşa İlçe Müftüsü Fazlı Mutlu, Beşiktaş İlçe Müftüsü İsmail Yıldız, Diyanet İşleri Başkanlığı Balkanlar Uzmanı Muhammet Öztürk, Saraybosna TIKA Koordinatörü Gökhan Umut, Medrese Müdürü Dženan Rezaković, Müşavirlik personeli, medrese öğrencileri, Başimamlar ve aileleri ile birlikte çocuklar katılım sağladı.
Programda ayrıca medrese korosu ve Din Hizmetleri Müşavirliği personeli İbrahim Cuşan tarafından ilahiler okundu.
Program, çocuklara okul çantası ve kırtasiye malzemelerinden oluşan hediyeler, Beşiktaş Müftülüğü Gençlik koordinatörü Ayşe ALGÜL hocamızın vasıtası ile yetim çocuklara mont ve bot almaları için hayırseverlerden alınan emanetler ve bursların takdimiyle sona erdi.
Emeği geçen başta Hayırseverler olmak üzere herkese teşekkür ederiz.
Fazlı Mutlu