14/05/2026
Bir hayalin daha adım adım gerçeğe dönüşmesine şahit oluyoruz… 🌿
İlçemizde inşa ettiğimiz Gençlik Merkezimiz; sadece bir bina değil, gençlerimizin ilimle, ahlakla, sanatla, kitapla ve güzel dostluklarla buluşacağı bir yuva olacak.
Diyanet İşleri Başkanlığımızın gençlik vizyonu doğrultusunda; manevi değerlerine bağlı, bilinçli, donanımlı ve umut dolu bir neslin yetişmesine katkı sağlayacak bu merkez için gece gündüz çalışıyoruz.
Bugün kaba inşaattan ince işçiliğe uzanan süreçte; her tamamlanan alan bizlere yarının daha güçlü gençliğini hatırlatıyor. WC-Şadırvan bölümümüzde de ilk görüntüler ile hedeflenen nihai hali sizlerle…
Bu merkez tamamlandığında:
📚 Kitap tahlilleri yapılacak
☕ Gençler güvenli ve sıcak bir ortamda buluşacak
🕌 Manevi danışmanlık ve eğitim faaliyetleri yürütülecek
🎨 Sosyal, kültürel ve farkındalık programları gerçekleştirilecek
Bu güzel eserde sizin de bir tuğlanız, bir duanız, bir desteğiniz olsun istiyoruz.
Gençlerimiz için çıktığımız bu yolda; destek veren, emek verem, dua eden herkesten Allah razı olsun.
Destek olmak isteyen hayırseverlerimizi bizlerle iletişime geçmeye davet ediyoruz.