30/03/2020
Değerli köylülerimiz,Corona virüsle mücadele önlemleri kapsamında Köy Muhtarlığımız tarafından köy içinde alınması gereken tedbirler titizlikle alınmakta olup, sıkı şekilde takibi yapılmaktadır.Bu kapsamda Köyümüze geçici olarak dışarıdan ziyaretçi yada turist kabul edilmemektedir.Köye gitmeyi planlayan köylülerimize de da uyarımız, geldikleri takdirde 14 gün karantina kuralları onlara da tereddütsüz uygulanacaktır.Bu aynı zamanda Kaymakamlık ve jandarma tarafından da takibi yapılan ciddi bir husustur.Tavsiyemiz bu süreç sonlanıncaya kadar evlerinizden ayrılmamanızdır.Tüm canlarımıza sağlıklı kalmaları dileklerimizle, saygılarımızı sunuyoruz.