01/06/2026
Hej! Jag heter Johannes och är 20 år gammal. Jag kommer från Säter och är då med i Säterbygdens lokalavdelning. Jag blev invald i år som ledamot i 1 år.
Det finns många bra psalmer, men ett några av mina favoriter är nummer 1 (Gud, vår Gud, vi lovar dig), 192 (Nu sjunker bullret) och jag är även ett fan av nummer 753 (Nu är det härligt att leva)
Utanför kyrkan så håller jag på med en hel del musik. Främst gitarr, men även andra instrument och jag är väl även helt okej inom inspelning och produktion (det är iallafall det jag pluggar)
Det ska bli jättekul att få träffa er alla på våra kommande arrangemang! Ha de gött!