17/06/2026
Efter 8 fina år i Vantörs församling och på vår öppna förskola Regnbågen säger vi nu båda två tack och adjö. Nu väntar nya äventyr på andra håll. Tack för alla samtal, all sång, all lek, mysiga fikastunder, utflykter och lägerverksamheter. Det har varit en fröjd att få jobba här och med er alla. 🙏🏾 ❤️🌈
Regnbågen öppnar igen i höst och vi lämnar varmt över till den personal som då kommer att vara här. Håll utkik här på vår FB-sida och på Vantörs församlings hemsida för öppettider och terminsstart. Trevlig sommar! ☀️
Tack och bock och kärlek!
/Malou & Sofie