08/06/2026
”.. Den blomstertid nu kommer” och med det saktar tempot i församlingen ned en smula. Nästa Gudstjänsttillfälle är 5 Juli. Vi kommer då INTE vara i Citykyrkan. Istället kommer vi göra en liten församlingsutflykt till Elimkapellet i gamla Linköping (Tunnbindaregatan 8 ) (https://gamlalinkoping.se/elimkapellet/ ). Tiden är också ändrad; vi träffas klockan 11, inte 15.
Präst är Magnus Olsson.
Alla är hjärtligt välkomna, ingen anmälan krävs!
En välsignad sommar!