25/06/2025
Hej!
Församlingslägret i slutet av sommaren har över 30 anmälningar så lägret blir av. Roligt!
Man kan fortfarande anmäla sig men på fredag lunch är deadline för anmälan.
Om du inte redan är anmäld så gör gärna det om du har möjlighet och tipsa gärna andra. https://www.svenskakyrkan.se/knivsta/nyheter/knivsta-forsamlingslager-29-31-augusti-2025 för mer info och anmälan.
Allt gott och ha en välsignad sommar!
Samuel, församlingspräst Knivsta
Församlingsläger för alla åldrar!