21/05/2026
Igår kväll övade barnen i körerna Sångfåglarna, Musicanterna, och några av ungdomarna i Ungdomskören, tillsammans i kyrkan inför söndagens Musikgudstjänst.
Det va en magisk sångglädje, lite pirr i kroppen inför solon, men så många fina röster som tillsammans skapade sångmagi.
På söndag, 24 maj, klockan 10.00 är ni alla välkomna att lyssna till sångarna, små och stora, och va en del i deras Musikgudstjänst som också är avslutningen på terminens barnverksamhet i Västerstrandskyrkan.
Efter Musikgudstjänsten kan stanna på Kyrksöndag ute på kyrkbacken.
Det grillas hamburgare, finns fika och till barnen finns det glass. Man kan gå tipspromenad, blåsa såpbubblor och pyssla sin egen tygpåse. Perfekt att ha badkläderna i under sommaren!
Vi ses på söndag🎶🎶🎶🎶 och fint väder utlovas 😍