11/06/2026
Igår hade vi sommaravslutning för personalen och framförallt avtackning för Christer Gustafsson och Rickard Lundgren. Dessa hjältar som under många år tjänat både regionen och kyrkan med den äran!
Med tårta, mat och härliga gäster framfördes gratulationer och lyckönskningar inför deras väg vidare där vi önskar Guds rika välsignelse i de tjänster de nu går in i.
Vad är era minnen av dessa herrar?! Dela gärna både skratt och goda minnen med oss ❤️🤩
Och med det tackar vi för en fin termin, önskar er alla en riktigt härlig sommar och kanske ses vi på någon av alla konferenser eller läger där ute i sommar ☀️🌸