16/06/2026
I dag var ett gäng i församlingsgården som var nyfikna på konfirmation. Det blev korvgrillning, tipspromenad och så fick de måla sina känslor inför konfatiden. Här har ni resultatet!
Är du född 2012 och funderar på att konfirmera dig?
Nästa nyfiken på-träff är 21/8 kl16 i församlingsgården!
Kolla in hemsidan där finns all info och anmälan är öppen!
https://www.svenskakyrkan.se/barnarp-odestugu/konfirmation