26/10/2016
Välkommen till oss imorn, torsdag.
Ingen morgonbön men
ÖPPEN KYRKA kl 14-16 ☕️💕
Helgen bjuder även
Samtal o kaffe under marknaden ☕️(lördag kl 9-14)
Söndagsförmiddag kl 11 📖🙏🏼💜
Välkommen. 💜