Maran Ata, Iglesia Pentecostal, Nasca

Maran Ata, Iglesia Pentecostal, Nasca Es cierto que tratamos con las mejores intenciones trabajar unidos. además tocan música. mundana-

Pero ellos, Maran Ata,Arequipa y las iglesias de la región sur pronto mostraron que tienen doctrinas que no tienen fundamento en el
Nuevo Testamento.

02/01/2017

God dag alle sammen. Jeg finner flere kjente etternavn, men kan ikke skrive dem riktig paa min maskin for den manngler de 3 siste bokstavene i det norske alfabetet- Dermed blir det eldgammel rettskrivning og annet rart. Om dere vil lese uten aa fortvile, skriver jeg gjerne. jeg er jo "broetning". Har ikke glemt dialekten, men den er ikke brukbar her. Da maatte jeg ha norsk tastatur. Vel, jeg har i hvertfall gitt dere en forklaring. Beste hilsner fra en broetning i Latin-Amerika, kolbj'orn

07/10/2015

Hola Paty.
Le escribirè en google.
Hno. Pedro.

05/07/2015

, MINNER OG VELSIGNELSER.

Tankene gaar ofte tilbake til den tiden jeg fikk forkynne evangeliet i radio hvor jeg daglig, ved aa bruke flere radistasjoner, naadde stor mengder lyttere. Jeg mener LYTTERE, ikke dem som har radioen paa hele tiden, men som ikke lytter fordi de er opptatt med sine daglige oppgaver eller bare prater med venner, eller diskuterer med uvenner.
Naar jeg sier Lyttere, mener jeg dem som tar seg tid til aa lytte til evangeliets livgivende ord. Budskapet til frelse og frigjórelse fra syndens slaveri, med bibelsk daap ved tro paa Jesus, -uten utsettelse. "Den som tror og blir dópt skal bli frelst". De som virkelig lytter til Ordet, tar i mot Jesus i sitt hjerte, opplever evangeliets omskapende makt. De er rede til aa bli dópt i Den Hellige Aand med tunger som tegn. Aandens kraft med naadegaver og Aandens frukt blir en del av deres liv saa de slipper aa slite og streve for ved egen kraft aa leve et "hellig liv". En "paaklistret hellighet", som gjerne kunne ha etikketen "hjemmelaget rettferdighet", Men

Hvorfor streve for aa leve?
Du maa la Guds naade
Fritt faa raade
for ingen FRELSE har opplevet,
som i egen kraft har strevet
staar det skrevet i den gamle boken.

Frelsen innholder ogsaa andre store velsignelser som er en viktig del av Kristuslivet. Helbredelse fra sykdom. Alt for mange predikanter unlater aa forkynne denne underbare sannheten som er en gave fra himmelen til lidende mennesker. Predikanter som ikke forkynner Guds kraft til helbredelse har neppe noe klart budskap om frelse heller. Jeg har truffet predikanter som leser teologiske bóker i sted for aa lese Guds Ord, og da spesielt det Nye Testamentet. Det er der vi finner det klareste budskap om fullkommen frelse grunnlagt paa Jesu forsoningsverk paa Golgata. I det Nye Testamentet finner vi ogsaa de klareste bevis paa det evige liv. For dem som har opplevd frelse i Jesus Kristus taler det evige liv i himmelen hvor det ikke finnes sykdom, sorg eller dód for de fórste ting har veket bort.
For dem som har forkastet frelsen, taler bibelen klart og tydelig om evig fortapelse borte fra Herrens aasyn. Der raader syndens straff til evig tid. Ingen kan bli frelst etter dóden. Vi har vaar tid her paa jorden. Den som forkaster Jesu frelsestllbud her, har i virkeligheten valgt sin egen dom. For, som Peter sier:
Det er ikke frelse i noen annen; for det er heller ikke noe annet navn under himmelen, gitt blandt mennesker, ved hvilket vi skal bli frelst.

Jeg har rike minner om hva jeg har sett Jesus virke gjennom enkel Kristusforkynnelse og takker Gud for at jeg fikk se hans arm utrakt til fullkommen frelse med Aandens daap og helbredelse. Urene aander er blitt drevet ut saa de plagede bla satt fri i Jesu navn.
Gud er den samme som fordum og Jesus er virksom paa jord.

02/04/2015

ET BUDSKAP FRA HERREN.

Den 10. desember fikk jeg en dróm, skjónt jeg heller vil kalle det et syn med et personlig budskap til meg. Jeg vil dele det med dere. Jeg saa at vi, flere venner, spiste middag ut i det fri. Plutselig kommer en dame mot meg - hun berórte ikke bakken - da hun kom. Hun svevde. Damen dóde for nesten 40 aar siden. De andre hórte hennes stemme, men saa henne ikke Jeg spurte henne: Kommer du for aa hente meg?(Jeg tenkte paa de evige boliger). Nei, sa hun, du skal faa mere tid. Jeg har et budskap til deg. Jeg reiste meg fra bordet og sa til henne. La oss gaa en tur saa de andre ikke skulle hóre det budskap hun hadde til meg. Mens vi gikk. sa hun at jeg skulle tale der de ga meg anledning. Skriv. sa hun alt den Hellige Aand leder deg til. Du vil faa mye motstand. Sterke fiender vil reise seg mot deg for det du skriver, men hold ut Jeg kommer tilbake..

Jeg hadde haapet aa faa hvile den siste tiden av mitt liv, men naa ga Herren meg nye oppgaver. Etter hvert kan du lese det her.

Hilsen Kolbjórn.

02/04/2015

VELSIGNELSE FRA GUD, . PAA HVILKET GRUNNLAG?
Jesu forsoningsverk
eller
kjópt med tiende og hellige gaver?

Dersom grunnlaget for velsignelse, er Jesu Kristi forsoningsverk paa Golgata, er HELE HIMMELEN AAPEN FOR DEG. Da kan du be og faa. For alt du er gjenstand for, er naade fra Gud. Jesus sa jo: _ alt du ber Faderen om i MITT NAVN (Jesu navn) det vil jeg gjóre. Mt. 7;7-8. Joh. 14;12 -14: Sannelig, sannelig sier jeg dere: Den som tror paa meg, han skal ogsaa gjóre de gjerninger jeg gjór; og han skal gjóre stórre enn disse for jeg gaar til min Fader, og hva som helst dere ber om i mitt navn, det vil jeg gjóre, forat Faderen skal bli herliggjort i Sónnen.
Dersom dere ber meg om noe i mitt navn, vil jeg gjóre det.
Vi tar med Joh.7;37 - 39: Paa den siste, den store dag i hóitiden stod Jesus og ropte ut: Om noen tórster, han komme til meg og drikke!
Den som tror paa meg slik Skriften har sagt, av hans liv skal det rinne strómmer av levende vann.
Dette sa han om den Aand de skulle faa som trodde paa ham, for Aanden var ennaa ikke kommet, fordi Jesus ennaa ikke var herliggjort.
Joh. 4;14: Den som drikker av det vann jeg vil gi am, skal aldri i evighet tórste, men det vann jeg vil gi ham, BLIR I HAM EN KIL MED VANN SOM VELLER FRAM TIL EVIG LIV.
Slik blir du ikke bsre personlig vesignet, men Guds motiv med ditt liv oppfylles ved at du blir en velsignelse. Slik som Gud sa til Abraham i 1. Mos. 12;2: Jeg vil gjóre deg til et stort folk; jeg vil velsigne deg og gjór dett navn stort, OG DU SKAL BLI EN VELSIGNELSE.
Velsignelsens himmelske strómmer fra dag til dag saa lenge du lever her paa jord.
Dersom du forsóker aa kjópe velsignnelser med tende og gaver, vil du bli skuffet, Du kan trygle og be, faste og gjóre store forsakelser, men velsignelsen kommer ikke. Aarsaken er enkel: Jesus betalte for deg paa Golgata. Dine anstrengelser gjjelder ikke
Forgjeves! .
Loven med krav og forordninger gjelder ikke. Den hadde sin tid for Israel inntil dóperen Johannes. Jesus sa: Loven og profetene hadde sin tid inntil Johannes; fra den tid forkynnes evangeliet om Guds rike, og enhver trenger seg inn i det med makt. Luk. 16;16. Mt. 11;13: For alle profetene og loven har spaadd inntil Johannes.

Slutt aa streve for aa leve
du maa la Guds nade
fritt faa raade,
for ingen frelse har opplevet
som i egen kraft har strevet
staar det skrevet
i den GAMLE BOKEN.

25/03/2015

PENGER OG FORBÓNN.

Endetidens tegn paa det relgóse marked lar seg ikke skjule. Det siste jeg har hórt fra den fronten er tariffestet bónnetjenesre. Hjertesykdommer staar óverst paa lista med skyhói pris, omlag 325.00 dollar.
Dette skjer i en forsamling i nabolaget. For andre sykdommer det lavere priser.
Det verste er at de kaller ser evangeliske. Tror det har noe til felles med katolikkenes avlatshandel. Da de bygget Peters katedralen i Rom, Det var store omkostninger og de "kloke" fant ut at de kunne jo selge syndenes forlatelse. Hvem ville vel ikke det? Det var jo verd litt penger aa slippe skjaersilden. Avlatshandlerne utbasunerte rundt i Europa at "naar pengene i kisten klinger, sjelen ut sv skjaerilden springer". Men pengene rakk ikke til Muligens hadde ikke folk syndet nok. Saa paven fant ut at de kunne jo selge avlat paa forskudd -tlgivelse lfor de synder folk hadde tenkt aa begaa senere. En smart maate aa bedra uvitende mennesker paa.
Kanskje vi kunne kalle det "katolisismens beste"?

vI maa ogsaa se paa disse "evangeliskes" framgangsmaate. Som "trospredikanter" er de dóve for all kritikk. Dersom du ikke blir helbredet er det din egen skyld fordi du ikke hadde nok tro. De hadde i hvert fall nok ro til aa bedra syke og lidende.
De kaller seg evangeliske saa vi bór kontrollere om deres fokynnelse og praksis stemmer med Jesu laere. VI tar. med noen skriftsteder for aa kontrollere, LUk, 6;26 - : Vaer barmhjertige, likessom deres Far er barmhjertig. Er de barmhjertighet aa kreve store pengesummer for aa be for en syk? Mt. 10;8:Helbred syke, oppvekk dóde, rens spedalske, driv ut onde aander. For inte har dere faatt det, FOR INTET SKAL DERE GI DET, Naar de forlanger store belóp for aa be er det i samsvar med JESU LAERE'? ? ? Mt. 9;6-7: Forat dere skal vite atMenneskesónnen har makt paa jorden til aa tilgi synder - da sier han til den verkbrudne: Staa opp og gaa hjem til ditt hus.
HAN STOD OPP OG GIKK HJEM TIL SITT HUS.

Ba Jesus om penger? Aldri.
Er "trospredikantenes" praksis grunnet (tuftet) paa evangeliet??
Jak. 2;13: Dommen skal vaere ubarmhjertig mot den som ikke har gjort barmhjertighet; men BARMHJERTIGHET ROSER SEG MOT DOMMEN.

20/03/2015

BABLESPRAAK.

Leste et innlegg der Haarek Andersens klare tale on endetidens hendelser og som dag for dag naermer seg med all sin uhygge, lidelser og gru, ble kalt bablespraak. Kanskje vi heller kunne kalle "babbel" det mange skriver med stor selvsikkerhet uten uten den mindte anelse om hva Bibelen sier om vaar frelse og om endetidens - ugudelighetens -staffedommer. Jeg vet paa hvem jeg trorJesus Kristus. Han er min Frelser og Herre.Naar mit liv paa jorden er slutt, skal jeg, i fólge Bibelen, dra til Paradis, Herrens ventevaerelse. inntil Jesus kommer for aa hente de forlóste fra synd og skam, hjem til HIMMELENS HERLIG HET, FOR ALLTID AA VAERE HOS hERREN. Babler je?, eller taler jeg klart? Haarek, fortsett din undervisning om endetiden. Den er til stor velsignelse for mange. Jeg skal "bable" om andre ting fra den samme boka.

24/02/2015

HVEM ER ALLAH?
Er det skrevet om ham i Bibelen?

Mitt kjennskap til dette emne er begrenset, men iblandtffaar jeg informasjon direkte fra himmelen. Jeg skal fortelle hva jeg har sett. Bródre og sóstre med bedre kunnskap maa gjerne retlede meg om det er noe jeg ikke beskriver klart, eller uriktig. For jeg tror det er viktig at folk - ufrelste saavel som frelste faar vite sannheten.
Allah. arabernes gud!. Gud kan han ikke vaere for vaar Allmektige Gud sa til Israels folk, jódene: DU SKAL IKKE HA ANDRE GUDER FORUTEN MEG. 2. Mos,20;3. v.5: Du skal ikke tilbe dem og ikke tjene dem, for jeg, Herren din Gud er en nidkjaer Gud, som hjemsóker fedres misgjerninger paa barn inntil tredje og fjerde ledd, paa dem som hater meg, v.6: og gjór miskunnhet mot tusen ledd, mot dem som elsker meg og holder mine bud.

Har Allah eller hans profet noensinne sagt noe lignende? ALDRI.

Vi tar med et budskap til Israel som Gud ga gjennom profeten Sakarias, 7 9-10: Saa sa Herren. haerskarenes Gud, Dóm rettferdige dommer og vis miskunnhet og barmhjertighet mot hverandre, og undertrykk ikke enker og farlóse, fremmede og arminger, og tenk ikke ut ondt mot hverandre i deres hjerter.

Ga Allah sin profet lignende oppdrag? ALDRI.

I Lukas evangeliet 4 leser vi om Jesu fristelse og hvordan han seiret over djevelen ved aa bruke Guds ord som vaapen, Til slutt tok fristeren Jesus med seg opp paa et hóit fjell for aa vise ham alle verdens riker og deres herlighet og sa til Jesus: Deg vil jeg gi makten over alt dette og disse rikers herlighet; for meg er det overgitt, og jeg gir det til hvem jeg vil; vil naa du falle ned og tilbe meg, da skal det alt sammen vaere ditt.
Djevelen sókte tilbedelse og til gjengjeld foreslo han aa overgi hele verden til den som vil tibe ham. Derfor sier Johannes i sitt fórste brev 5;19: - hele verden ligger i det onde

Djevelen gir ikke, han krever.
Hva gjór Allah?

Finnes det her noen likhet med Allah og hans profet? JA. 100%´
Allah, ved sin profet, krever stadig mer landomraade av Israel ,uten aa bry seg om de enorme omraadene de har, men som de aldri bruker.
Kravets aand.

Jesus beskrev djevelen slik: Joh. 10;10: Tyven kommer bare for aa stjele og myrde og ódelegge.
Du kan sammenligne med situasjonen idag. Allahs tjenere utfórer de mest grusomme handlinger for aa vaere hans trofaste tjenere.

Jesu sa om seg selv: Jeg er kommet forat dere skal ha liv og ha overflod.
Han sa ogsaa: Joh.3 !7:Gud sendte ikke sin Sónn til verden for aa dómme verden, men forat verden skulle bli frelst ved ham.

Allah's profet taler han om fred, kjaerlighet og lykke? NEI,
Han er hatets og ódeleggelsens budbaerer.

Kan Allah vaere den som fristet Jesus i órknen? JA., JEG TROR DET.
Til slutt: Jeg haaper det kommer bedre redegjórelser fra noen som har stórre og bedre innsikt.

14/02/2015

HELBREDELSE VED TRO PAA JESUS.

Tidligere har jeg nevnt at legene har erklaert meg dód. Siste gangen var den 1. september 2012. Jeg er ikke lege saa jeg kan bare gjenta hva spesialistene sier.
Jeg hadde flatklemte ryggvirvler i korsryggen Smertene var saa grusomme at jeg kunne ikke róre meg. Spesialisten som skulle stikke inn naala for aa dryppe inn hva de kaller "sement", maatte ha med flere spesialister i tilfelle noe kunne gaa galt. Hjertespesialist, indremedisiner, traumatologo - det vet jeg ikke hva heter paa norsk, to bedóvelsesleger, tekniker til operasjonsbordet samt sykepleiersker. Om alt gikk bra, ville det ta 45 mnutt aa dryppe inn "sementen" i hver virvel. Jeg maate ha hel bedóvelse for det ville bli minst 90 minutt aa ligge paa magen.

Det ble det ikke, for jeg "dóde" av bedóvelsen. Litt senere snakket jeg med den ansvarlige legen. En hyggelig kar, men med daarlige nyheter. Han sa enkelt og liketil: INGEN kan leve med slike smerter. Uutholdelige smerter som ville gjóre meg 100% invalid for resten av livet. Det eneste han kunne hjelpe meg med, var smertstilende medisiner.
Det maatte vaere to til aa hjlelpe meg for aa staa opp, for aa legge meg og for aa skifte stilling i senga. Aa staa opp kunne ta en halv time eller mer. Egenlig stod jeg ikke opp, de fikk meg ut av senga og satte meg paa en stol.

Slik gikk det uke etter uke. Men Gud vaere takk, jeg har en underbar Frelser, Jesus Kristus. Han sa om seg selv: MEG ER GITT ALL MAKT I HIMMELEN OG PAA JORDEN. ALL MAKT. Da har han makt over baade synd og sykdom. Frelse fra synd, helbredelse fra sykdom.
Jeg tok smertestillende medisin i omlag at halvt aar. Jeg gaar uten stav. Ganske snart fyller jeg 86 aar.
Alle som kjenner meg er forundret over at jeg kan gaa, ogsaa i trapper Selv hun som var min lege, er forundret ,og sa nylig: Han var dód, men lever paany. Jeg kan bare si:
AV hERREN ER DETTE GJORT, OG DET ER UNDEFULLT I MINE ÓYNE.

12/02/2015

AANDENS DAAP - TUNGETALE.

En herlig opplevelse som stadfester at en virkelig er Guds barn med alle rettigheter og privilegier, Jesus gir dem som tror paa ham. Herlige sannheter blir aapenbart til personlig oppbyggelse og vederkveglse. Men det er bare begynnelsen. Jesus sa at det i ens indre skulle bli "en kilde som veller fram til evig liv" Evig liv for mange.

Bibelen sier at troen kommer av hórelsen - forkynnelsen . Dersom forkynnelsen er uklar, blandet med lovgjerninger, blir tilhórerne ledet paa feil spor. Paa et sted jeg hadde móte, var det et par gutter som spurte meg angaaende aandes daap. Forstanderen svart saa raskt at jeg fikk ikke sagt noe. Han sa til guttene at aa bli aandsdópt var vanskelig. "Jeg", sa han, "ba i ti aar for a bli dópt i den Hellige Aand". Han hadde tatt mange dugnadstimer forgjeves. For Bibelen sier det er en gave. Du trenger ikke arbeide for aa faa en gave. Jesus sa: Ta imot Den Hellige Aand.

Det er vel vanlig at en rekker ut handa for aa ta imot en gave og takker for den. Jeg har aldri hórt om noen som har staatt med utrakt hand i ti aar for aa ta imot en gave de er blitt tilbudt.
En broder foralte meg om en predikant som hadde ren Kristusforkynnelse. Han sa:
" Mens predikanten talte om Jesus, saa jeg meg ren som en krystallkule og begynte aa prise Gud i nye tunger".
Det er slik forkynnelse de frelste trenger, enkel og klar for aa bli ikledd kraften i fra det hóie. Uten strev og anstrengelser.

Selv ble jeg "foret" med uklar undervisning. Jeg ble ofte fortalt at jeg maatte be mer og lese mer i Bibelen. La meg si det med det samme: en kan aldri be for mye en kan heller ikke les for mye i Bibelen.Naar motivet for bibellesing og bónn skal gi Aandesns Daap, da er en kommet paa avveie.
Kanskje du spór: Hva er betingelsen for aa bli dópt i den Hellige And? Enkelt og greitt, du tar imot Jesus som din personlige frelser.Da vil du oppleve at "Jesu Guds Sónns blod,, renser deg fra all synd. Du bliren som ei krystallkule. Rede tiaa ta imot Den Hellige Aands gave. Uten strev og móie begynner du aa tale i fremmede tunger, alt ettersom Aanden gir deg aa tale. Herrens velsignelse er blttt virkeligjort. Kildeni ditt indre veller fram til evig liv.

10/02/2015

FORVIRRINGENS TID.

Jeg har nettopp set en del av en video som sikkert er til glede og jubel for mange. For meg var den rett og slett motbydelig saa jeg slo den av. Det var en av de verdensberómte "predikanter". De kan visst prestere aa forkynne hva som helst, selv om det er stikk i strid med Guds Ord. Hovedsaken for dem er vel "rikdom og aere", braak og jóggel med all slags vill oppfórsel som aa henge i lyskroner, hoppeog skrike. Det gir penger, masse penger. Men hvor er evangeliet? Mens jeg saa paa den skamlóse og forvirrende video'n, ternkte jeg paa en innbydelse jeg fikk ti let "toppmóte" í Lima for fire aar siden. Det kan selvfólgelig ikke maale seg med den vido jeg saa naa, men de er vel "i samme gata", skulle jeg tro. Noenlunde oversatt blir det slik: "Sjette internasjonale apostoliske og profetiske toppmóte, vekkelse, makt, rikdom og aere". 19, til 22, januar 2011, Flott innbydelse. Jeg var ikke sen om aa bestemme meg, tok hele innbydelsen og kasten i sópla. Overbvist om at det var der den horte hjemme . Jeg er blitt gammel, og med saapass kjennskap til Bibelens budskap at jeg biter ikke paa slike tilbud. Men je tenker paa de unge i dag, fulle av iver etter aa tjene Herren, men paa grunn av liten erfaring kan de bli dradd med i et miljó der det er "futt og fart for alle penga". Det er paa tide at menn og kvinner fulle av Den Hellige Aand og tro staar fram og advarer mot all villfarelse. Hvis ikke bli situasjonen som paa profeten Esekiel's tid: Jeg sókte blandt dem etter en mann som ville mure opp en mur og stille seg i gapet for mi aasyn til vern for landet, saa jeg ikke skulle ódelegge det; MEN JEG FANT INGEN. Frafall, likegyldighet og verdens vesen hadde udueliggjort dem som skulle vaere Guds tjenere. Ingen ville tale Guds Ord til folket i renhet og hellighet, men tale det folket likte aa hóre. Den samme "ta hensyn's aand" er like ille idag. Den har inntatt pastorer, evangelister og bibellaerere i den grad at tilstanden bli som det staar skrevet;
Derfor er retten blitt holdt tilbake, og rettferdigheten staar langt borte; for sannheten har snublet paa tingstedet, og den rette kan ikke finne inngang, og sannheten ble borte, den som holdt seg fra det onde, ble plyndret. Herren saa det , og det var ondt i hans óine at det ingen rett var, og han saa at ingen traadte fram, og han undret seg over at det ingen var som fórte hans sak. Es, 59;14 - 16. Hvordan er det i dag? Er det noen som vil si:" Herre her er jeg, send meg"?

27/01/2015

UGRESS BLANDT HVETEN.

I den norske bibeloversettelse leser vi lignelsen om ugresset som ble saadd blandt hveten. Mt.13;24-30.
v. 25: - mens folkene sov, kom hans fiende og saadde ugess blandt hveten, og gikk saa bort.
i den spanske oversettelsebeskrives et spesielt farlig, giftig, ugress som heter CIZAÑA (leses: sisanja). Det er saa likt hveten at en ukyndig ser ikke forskjell, hverken i straaet, akset eller kornet. Forskjellen er grusom.

HVETEN er til mat, naering og liv.

CISAÑA er giftig og fórer til dód.

Naar vi leser denne lignelsen i den norske bibel, forstaar vi neppe at Jesus her taler om synd, religiósitet og lunkent gudsliv. Naar noen vil ta Guds Ord paa alvor og oppleve at EVANGELIET ER GUDS KRAFT TIL FRELSE FOR DEN SOM TROR. Rom. 1;16, er det nok av religióse (kalt: evangeliske) som hyler opp om ensporede fanatilere, som en ikke kan ta alvorlig, men som heller er til aa le av. Javel, bare le mens det er tid. Hósten kommer da hóstens Herre
vil gi ordre om at all CIZAÑA, De som volder anstót, gjór urett skal samles og kastes i ildsjóen; der skal vaere graat og tenners gnidsel., - Evig fortapt.

Hva vil skje med fanatikerene som var et morsomt samtaleemne verd latter og skjemt?
v. 43 gir oss svaret:
DA SKAL DE RETTFERDIGE SKINNE SOM SOLEN I SIN FADERS RIKE.
DEN SOM HAR ÓRE, HAN HÓRE.
Naa, fór hóstfolkene begynner sitt arbeide, er det tid for aa velge hvordan en vil leve her; og hvor en vil tilbringe evigheten.

Dirección

Calle Capac Yupanqui 170. Vista Alegre, Nasca
Barrio Vista Alegre
0000APARTADO15,NASCA

Página web

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Maran Ata, Iglesia Pentecostal, Nasca publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Compartir