11/05/2026
Vrijdag aanstaande gaan we weer gezellig eten in de dorpskerk. Start om 17:00 uur! We eten frietjes met snacks.
Van harte welkom, neem gerust iemand mee. Laat even weten of u komt via berichtje of [email protected]