06/04/2019
Hallo gemeenteleden! Van 21 - 23 juni gaan wij weer op jeugdkamp! Jeugdkamp 2019 heeft als thema ‘I’ve been set free!’.
Alle voorbereidingen zijn al in volle gang! Het belooft een super kamp te worden. Op vrijdagavond 21 juni worden de tieners om 18.30u bij kerkgebouw De Brug verwacht en
zondagmiddag 23 juni komen we rond 16.00u weer terug bij de Brug
Nu denk je misschien: ‘Dat is heel leuk, maar wat heb ik daar mee te maken?’ Nou, dat kunnen de volgende dingen zijn: Misschien heb je wel een zoon, dochter, neefje, nichtje, broer(tje), zus(je) die het heel leuk vindt om mee te gaan. Dan zou het toch zonde zijn als hij of zij niet meegaat? Het kan natuurlijk ook zijn dat jij zelf graag mee wilt (je mag mee vanaf het jaar dat je in groep 8 zit).
Voor al deze mensen hebben we de volgende link: https://www.debrugnunspeet.nl/kamp/
Via deze link kunnen alle Tieners zich opgeven voor kamp 2019. LET OP: Uiterlijk opgavedatum 1 juni!
Hartelijke groet,
Mirjam Foppen, Ewout van der Breggen en Henrieke de Jonge