29/03/2022
Komende zaterdag, op 2 april, is de laatste bijeenkomst van het ZielZin-leerhuis over de spiritualiteit van de duurzaamheid. Deze keer gaat het over de vraag wat wij zelf kunnen doen, als kerken en als gelovigen. Hoe kunnen wij 'groene kerk' zijn? Het leerhuis vindt plaats via Zoom, tussen 10.30 en 11.30 uur. Aanmelden kan nog, met een mailtje naar [email protected]. Dan ontvangt u een mail met de link naar de Zoombijeenkomst. Deelname kost € 5.