29/05/2026
Zondag 31 mei willen we elkaar weer ontmoeten in de dienst om 10.00 uur. Ook jij bent van harte welkom!
Ds. Paul Rullmann gaat het met ons hebben over het Hogepriestelijke gebed uit Johannes 17. Benieuwd wat daarover te leren is? Loop dan gewoon binnen!
Na de dienst is er koffie en thee. ☕️