06/07/2020
Het bestuur van de Stichting Grote of Maria Magdalenakerk Goes zoekt een secretaris m/v
De Stichting Grote of Maria Magdalenakerk Goes beheert en exploiteert de kerk, die multifunctioneel te huur is.
Per 1 september zijn wij op zoek naar een enthousiaste secretaris m/v.
Het betreft een vrijwilligersfunctie.
Het huidige bestuur bestaat uit 6 leden, waarvan de secretaris deel uitmaakt.
De secretaris zorgt ervoor dat het secretariaat efficiënt verloopt De secretaris verzorgt de voorbereidingen van vergaderingen van het bestuur en notuleert en is voor instellingen/organisaties het aanspreekpunt van de stichting.
Ben jij ons nieuwe bestuurslid? Dan komen wij graag met jou in contact!
Stuur voor 1 augustus a.s. een mail met je gegevens en een korte motivatie naar [email protected] t.a.v. de voorzitter, de heer J. Oggel.
De Grote Kerk heeft een belangrijke functie als beeldbepalend gebouw voor de Goese samenleving. Dit prachtige monument is geschikt en ingericht voor een veelheid van activiteiten. Zo wordt de wandelkerk onder meer gebruikt voor exposities, beurzen, culturele activiteiten en recepties. De koorkerk wordt gebruikt voor concerten, lezingen en kerkdiensten.