27/05/2018
Mensen, jongeren, we hebben jullie hulp nodig! We hebben nog geen ideeën voor nieuwe naam van de tienermeeting binnen gekregen, en dan moeten wij jammer genoeg de taart zelf opeten, en das niet de bedoeling! Dus als je een leuke nieuwe naam voor de tienermeeting weet, laat het dan weten door een mail (of appje) te sturen naar Janneke Draaisma. En wie weet krijg jij dan die lekkere taart 🍰 😁