20/10/2025
圖中所見,係我地送走嬰靈嘅法事,點解咁多份?因為事主有好多嬰靈.......
今次分享一個嬰靈嘅個案🕵️
(週末精選,篇幅較長)
女事主求助,因為長時間都有不同嘅病痛纏繞,精神不振,所以相約我哋到舘中睇下所為何事。
事主一到舘,我哋已經感覺到佢身上嘅陰氣不斷散發,情況就如帶咗個榴槤入屋,企得愈近事主,感覺就愈強烈!事主裝完香後已經覺得四肢發軟,想嘔又嘔唔出,不斷吐出胃氣。我吩咐徒弟為善信請僮睇睇。但徒弟一番努力後,靜雞雞走嚟同我講:「唔掂呀師父🥵入面好多呀!」
眼見徒弟面有難色,我亦知道事情並唔簡單了。
馬上心諗:😩救命呀,我最怕做陰邪附體嘅case!
因為體力需求好高,我年紀大啦嘛😂但冇辦法啦,救人要緊!
善信稍為安頓, 事不宜遲,打鐵趁熱!幾位徒弟攙扶著善信,然後一個徒弟喺側邊攞住膠袋準備接住事主嘔吐物🤮,兩個徒弟前後請僮,將入面嘅野逼出嚟!徒弟同善信經過一輪搏鬥
🤭,事主體內嘅陰氣不斷呼出,猶如剛剛入嚟舘係一個榴槤嘅效果,而家係有十個呀!我忍唔住去壇枱上面攞我哋六壬法器 - - - - 清風扇, 撥走舘內嘅陰氣...... 企喺度指導嘅我都覺得辛苦,真係要多謝一班嘅徒弟!
中場休息時,事主同徒弟都幾乎筋疲力盡,不過事主感覺好好多,個人清醒返,問返請過僮嘅徒弟都不約而同話見到:小朋友、幾個、好多個、死都唔走,有位徒弟話最奇怪嘅係,雖然知道體內仲未清得曬,但僮身好似唔想再去清咁樣。
🤔以我嘅經驗所知,唔會無原無故咁多個小朋友都會集中喺一個人嘅體內,而且又死纏爛打,至於僮身最後唔想去清,當然唔係因為僮身懶啦,係有啲因果報應嘅事,情況屬於天理。所以我就叫女徒弟私底下問事主,係唔係曾經落過小朋友,係咪落過好多個。
答案不出我所料,事主係曾經放棄過小朋友,但最大問題係唔係一次兩次,係好多次!無論小朋友係出於冤念又好,想跟隨媽媽又好,都係無可厚非,難怪師公最後唔想再清,因為有因有果,何況咁多條生命呀!😢
知道來龍去脈後,我同事主解釋,其實佢體內係有好多個嬰靈,導致到佢有唔舒服嘅情況。事主亦表示,除咗平時有病痛,平日亦係經常頭痛頭暈,瞓得好差,而且子宮有毛病,得知自己嘅骨肉原來多年來都未安息,事主頓時泣不成聲!
我哋同佢解釋,而家對嬰靈最好嘅路,就係讓小朋友跟觀音娘娘走,去學佛做童子,他日學有所成,有人求子嘅時候,娘娘就會送返呢啲童子出去,俾佢哋重新做人,所以點解會有求子觀音就係咁解!但前題係我哋要應承娘娘做功德,例如齋戒、茹素、捐米等等。
事主二話不說:「我全部都做!」
見到事主懺悔嘅心,我都有啲感動🥺
事主跪喺娘娘面前擲杯,一擲就勝!相信娘娘除左感覺到事主嘅誠心誠意,亦係非常憐憫呢一班嘅小朋友🙏🏻🙏🏻😢
既然娘娘肯接收小朋友,現在就簡單得多。我叫善信繼續跪喺娘娘跟前。請僮將事主體內嘅嬰靈一一帶出嚟,全部都好合作好乖,好快就完成。事主亦話即時全身鬆哂,精神過以前。
一個魂苦等至少一百幾廿年才排到去投胎,但奈何種種因素凡人選擇墮胎。做嬰靈比做鬼更慘,因為佢哋年紀細,好易俾其他鬼欺負,好多時父母都冇拜祭,可以話冇衫可穿,冇飯可食,淪落街頭,其冤氣可想而知!
所以希望大家千祈唔好犯下殺孽,種下惡因就會得惡果,雖然今次事主問題解決咗,但殺孽已在天錄中記載,到九泉之下審判時,閻王也會一一清算。