21/05/2015
السلام علیک یاعبدالله الحسین
روی ِ قــــبـــرم بنویســــید به یکــ خط درشت
دوری از شــارع بین الحرمین او را کشت...
شاه مثل تو ندیدیم، شما کم یابی!!!
آه، الحق والانصاف، حسین، اربابی ...
ارباب خوبم تولدت مبارک