20/09/2024
אתמול , יצאנו לסיור סליחות מאחד ומגבש בירושלים הקסומה. סיירנו ברובע היהודי ולמדנו סיפורי גבורה ותקומה של נשים וגברים , ליווה אותנו כל המסלול נגני גיטרות , והתארחנו ב"בית פתוח" של תושבי הרובע . הסיור היה מטעם הארגון שלנו בית אמנון יהוד-מונוסון בשיתוף הקרן הקיימת לישראל
אז מי שלא היה /הייתה ורוצים להשתתף בפעילויות הבאות שלנו מוזמנים לשלוח וואצאפ אליי לנייד 0546335482 עם בקשה להרשם לקבוצת העדכונים (זו קבוצה שקטה רק הרב ואני מעבירים בה הודעות).
שבת שלום ומבורכת
הרבנית נאוה הר-נוי