בן למשפחה ירושלמית מחלב שבסוריה. סבי ז"ל היה צדיק מקובל.
בימי נעורי חנכתי במוסדות ממ"ד. אורח חיי תאם דתי מסורתי.
למדתי כלכלה והיסטוריה בתיכון ובאוניברסיטת לונדון. בפרוץ מלחמת יוה"כ שבתי לארץ וסיימתי לימודי באוניברסיטת בר אילן.
חברתי לחברה למסחר יהלומים כשנתיים, וכיד הגורל נשאבתי למסחר של כלי מטבח. מאז הנני עוסק בתחום זה ברמת יבוא, סיטונות וקמעונאות.
פעמיים בחיי פרסתי כפי לשמים ושאלתי ממעמקי לבי
את הבורא את שאלת השאלות : למה ? בפעם הראשונה כשאבי ז"ל נפטר מהמחלה באורח פתאומי ללא עת. אבא היה אדם חזק, סוחר ממולח וכריזמתי, חזן דגול ובעל עצה ותשיה.
בפעם השניה משקרו לי רצף אירועים בלתי הגיוניים ונתפסים. הבנתי מכך שיד עליונה מכוונת מעוללת לי זאת. הפעם הבורא כנראה החליט להשיב לקושייתי ... ובדרכו !
בדרך המקרה חברתי לצדיק מקובל האלוהי הרב ליאון לוי זצ"ל. יום יום דליתי מתורתו הקדושה, היא תורת הרשב"י, וצללנו לעומק נבכי כתבי האר"י הקדוש. בתוך כך ספגנו הרבה מחכמת הצדיק והנהגותיו. הרב ליאון זצ"ל חיבק אותי באהבה אין סופית כאב את בנו, ודלה אותי ממצולות ים לתוך האור האינסופי של חכמת הזהר והקבלה. זכיתי לשמש אותו כתלמיד, ולהימנות על קבוצת התלמידים הקטנה והמסורה הקרובה אליו ביותר. אשרנו שנפלה בחלקנו הזכות להיות עדים מידי יום ביומו לנסים ולניפאות שהיה מחולל מעל לטבע. היה מרביץ בנו תורה ויראת שמים, קורא מחשבותינו ומוכיחנו קשות על המחשבה כמו על המעשה.
לא נותר לי אלא להודות לבוראי על שזכיתי להיות חלק בפסיפס זה. אמנם בדרך היסורים וכמעט אבדן מוחלט של הגשמיות, לחבור ולדבוק בצדיק הדור. אחד כזה שקוראים עליו בספרים וממצמצים עיניים בהשתאות לוודא את המציאות באם אינה בגדר הדמיון. נכון לעת עתה כל רצוני ומאווי היא לחלוק ולהעניק מהידע הרב שצברתי. זאת עלת מנת להאיר את הנשמה של כל יהודי , ואשר בעקבות כך תאיר את הגוף ותזככו. אז לבטח החיים של כל אדם יראו לו אחרת, באשר יבין את תכלית ביאתו לעולם וייעודו !
תורה ועבודה היא מסכת חיי, כדרכם של אבותי היהודים יוצאי חלב שבסוריה. רובם ככולם עסקו יומם במסחר ולילה בלימוד. כמאמר דוד המלך ע"ה : "חצות לילה אקום להודות לך...". חרף המשברים המשפחתיים שניכפו עלי, שוב ללא הגיון והצדקה לכאורה, לא זכור לי יום שחלף מבלי לעשות השתדלות בנושא הפרנסה, וזאת עד עצם היום הזה.