09/06/2022
לחברים, שלום! (English follows)
אחרי הפסקה מאאד ארוכה (תודה לקורונה), אנו שמחים לחזור לפעילות שלנו. חזרנו למפגשי שבת בבוקר בשבת לפני ראש חודש סיון, לקראת חג שבועות. נפגש שוב ביום שבת הקרובה 11.06, בשעה 9:00 אצל חוה בחוץ. (צרו אתנו קשר לקבל פרטים מדוייקים.)
יש לנו עכשיו סידורים שקבלנו בהלוואה מהתנועה, אז אין צורך להביא משלכם.
במפגש גם נתחיל לשוחח ולתכנן לגבי אופציות לראש השנה ויום הכיפורים, אז כדאי להיות שותף ולתרום את רעיונותיכם.
באו למפגש חברתי, קצת תפילה, קצת שירה וקצת שיחה על פרשת השבוע.
מצפה לראותכם שוב סוף סוף.
Hello Friends!
After a very long break (thanks to Corona), we are happy to return to our activities. We met on Shabbat morning before Rosh Chodesh Sivan. We will meet again this Saturday 11.06, at 9:00 outside at Chava's. Contact us for exact details.
We now have sidurim that we received on loan from the Tnua, so there is no need to bring your own.
At the meeting we will also start talking and planning about options for Rosh Hashana and Yom Kippur, so come be a partner and contribute your ideas.
Looking forward to seeing you again at last, for friendly discussion, prayer and song .