25/03/2024
יום ראשון בערב ,פורים שמח ו...
בדרכי לאסף הרופא, ברכב "שירי לוחמים" (יהורם גאון לא תנצחו אותי, איתי לוי בגלל הרוח, אל תירא ישראל, עידן עמדי....) גשם זלעפות,ווישרים בפול ווליום . מחנה את מרכבת ההפתעות מוציא שלל בלונים (תודה ל Noy Amir ) ,משאבה ומצב רוח ..
בידוק בטחוני קצר ו....הופ בתוך מיון ילדים אסף הרופא, עובר חדר חדר מנפח בלונים ..חרבות ,שרביטים ,לבבות ,דובים,כלבים, כתרים ..... משמח ילדים ,צוחק עם ההורים ומאחל החלמה מהירה ... אבל ! וזה לא רק אבל!!
אני לא לבד ...יש בכל המחלקות עוד בנות ובנים מגילאי עשרה ועד.... מחלקים משלוחי מנות , הפתעות, צעצועים, ממתקים חטיפים ... אפילו את הלב שלהם !!! פשוט אנשים טובים , לא אירגונים כמו עזר מציון ,אור מיכאל , לתת וכד'... פשוט אנשים
שיצאו מהבתים שלהם ,המסיבות שלהם ,עיסוקים שלהם ....בשביל להעניק לאחרים ,לשמח אחרים , להפיח בהם תקוה צחוק לשבור שיגרה והמון אור !
אלו הם הגיבורים שלנו - עם ישראל היפה כל כך
כן ,אנשים פשוטים שאולי לפני רגע צפרתם להם בכביש , אלו שאולי לא הייתם מקבלים אותם לעבודה שלכם , אלו שאולי הייתם בזים להם שמא הם לא בקו השפיות , אלו אולי השכנים המאוסים שלכם ...
הם אלו שהוציאו מכיסם כסף להעניק לאחרים ,אלו שפתחו את ליבם לזרים , אלו הם שפינו את זמנם
אלו הם הגיבורים... ריגשתם אותי ❤️
אסיים בציטוט של עידן עמדי
"לעזאזל כמה גיבורים יש בעם הזה"...
לחיי העם הזה וכמה טוב שהוא כזה...
חיון שלמה עמיאל
יהודי פשוט
אומנות השם