12/02/2022
מוזמנים לשתף
מאמי 🥰🥰🥰🥰
מדהים❗️❗️ קיבלת/קראת כבר❓❓
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
האם לבקש מבן/ת הזוג לחתום על "הסכם טרום נישואים" זה מביך???
מצד אחד... הרוב קובע שזה לא מביך!! (ראו סקר: https://www.facebook.com/groups/zmashu/posts/5170355532986563/ )
מצד שני.. הרבה זוגות נמנעים, דוחים לרגע האחרון ושוכחים ):
אף אחד לא יכול לדעת מה יקרה מחר. אף אחד לא יכול לדעת האם הוא 1 מתוך ה3 שיאלצו להתגרש או 1 מתוך 3 שיצליח לבד לטפל בזוגיות.
למרות ההתעניינות והמודעות ההולכת וגוברת בנושא הסכם טרום נישואים, לא מעט זוגות יש מבוכה רבה להעלות נושא זה בפני בני הזוג וחושבים "לי זה לא יקרה" או "הוא יעלב אם אבקש ממנו לחתום".
למרות שיותר ויותר מבינים שזה לא קשור לשאלה האם את/ה עשיר/ה ויש לכם רכוש פרטי מלפני החתונה – עדיין יש רבים מידי שנבוכים להציע לבן הזוג לחתום על הסכם טרום נישואים - על מנת להבטיח שגם אם יש סכסוך הוא ינוהל בצורה מכובדת והוגנת בלי לערב עו"ד שירוקנו את הקופה המשפחתית.
אם לא נעגל פינות ולא נדבר רק ב"פוציל'ה מוציל'ה" - אם את/ה נבוכ/ה לפנות לבן/ת הזוג שלך בנושא זה או אם את/ה מסרב/ת לחתום על התחייבות לפתור סכסוכים בדרכי נועם - את/ה בסבירות גבוהה במסלול ישיר לזוגיות אומללה חס ושלום!!!
וכעת נסביר קצת בהרחבה
(למי שמעדיף בשיחה בע"פ ניתן לפנות ולתאם מועד שיחה):
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
כל בן/ת זוג צריכ/ה להרגיש בטוח/ה לחלוטין להעלות בפני בן/ת זוגה כל נושא שהוא. מריח פה או גוף ועד לתנוחה נעימה או לא נעימה במיטה. אם משהו בזוגיות שלכם חוסם אותך לדבר בצורה גלויה ופתוחה עם בן/ת הזוג, רצוי להירשם לטיפול זוגי לפני החתונה ולא לחכות למשבר אחרי החתונה.
מי שיבלעו את הרוק ישדרו "עסקים/זוגיות כרגיל" ויגידו, "נו, לא נורא! הרבה לא חותמים! הוא/היא אוהב/ת אותי. הוא/היא סתם תפגע אם אבקש לחתום על הסכם טרום נישואים", ימצאו את עצמם במקודם או מאוחר, מובכים מאוד, כשיתברר שבן/ת הזוג באמת לא מוכן לפתור סכסוכים בדרכי שלום ובדרכי נועם.
אכן, לא על כל מריבה מגיעים עד לרבנות.
אכן 2 מתוך 3 זוגות לא מתגרשים
אכן 2 מכל 3 זוגות לא מגיעים לבית משפט.
אכן "רק" 1 מכל 3 מתגרשים.
אך הסכם "טרום" נישואים זה לא הסכם גירושים והוא לא עוסק רק בהסדרת גירושים (שימו לב: זה שונה מהסכם "קדם" נישואים שהוא למעשה הסכם גירושים בלשון עתיד).
הסכם טרום נישואים זו התחייבות סופר בסיסית - הכי(!!!!!!) בסיסית שיש בזוגיות – לנהל כל(!!!!) מחלוקת - ולא רק בנושא גירושים - בצורה הוגנת ומכובדת. כלומר: בלי להפעיל לא כוח פיזי ולא מילולי וגם לא אלימות כלכלית ובטח ובטח שלא להפעיל עו"ד.
יש בעיה בבית? זה טבעי.
לכן פותרים אותה בטבעיות בבית. ביחד ולא בבית משפט. וגם לא בהחלטות של "פה אחד" – של הצד ה"דומיננטי". אלא בהסמכה של שני הצדדים. באהבה. בהסכמה. באכפתיות.
אם לעיתים קשה להגיע לפתרון משבר/מחלוקת – אם לעיתים צריך טיפול או מקצועית של "מגשר" או לעיתים אפילו "בורר" מוסכם הולכים יחד יד ביד לב בלב לפתור את הבעיה. בלי כיפופיי ידיים ובלי "אני אמרתי. אני החלטתי".
============
למידע נוסף בע"פ פנו כעת לקבלת שיחת יעוץ חינם!!
============
מכירים את הכלל: "לא נכנסים למשהו בלי לדעת איך לצאת ממנו"?
זה כלל נכון אך זה רק חלק מהאתגר:
בעולם העסקים ברור לכל איש עסקים רציונאלי שהוא "לא נכנס לעסקה בלי לדעת איך הוא יוצא ממנה" (אם חלילה הוא צריך לצאת ממנה מכל סיבה שהיא (טכנית או מהותית, צפויה או בלתי צפויה, יזומה או כפויה)). אך זה שטחי מידי הסיסמה הזו. אנשי עסקים לא בהכרח מוטרדים מנקודת יציאה. הם בעיקר מוטרדים מ"ישוב סכסוכים" תוך כדי ההתקשרות. כי חילוקי דעות יש לאורך כל שנות ההתקשרות ולא רק בנקודת היציאה.
לכן הם משכילים לחתום מראש על הסכמי בוררות ועל מנגנונים ליישוב סכסוכים בהם הם מסכימים מראש במקרה של מחלוקת כיצד פותרים את הבעיה בלי משפט בלי עו"ד יקרים, בלי ללבות יצרים, בלי נקמנות, ובלי שצד אחד קובע חד צדדית עובדות בשטח ודוחק את השני לפינה ולהיכנע.
גם בני זוג (מלבד העובדה שהם שותפים כלכלית בניהול משק הבית) הם במובן מסויים עושים עסקה. ליתר דיוק, נשואים זו עסקת חייהם (לא כמו שמקובל לדקלם שרכישת דירה היא עסקת חייו של אדם מהשורה). בני הזוג בוחרים את ההחלטה ארוכת הטווח הארוכה ביותר בחייהם - הם בוחרים מעתה לחיות יחד את חייהם. רק המוות יפריד ביניהם. וכמו שיש מחלוקות בעולם העסקים יש מחלוקות בבית. מי מכם גדל בבית שאין בו חילוקי דעות בין אמא לאבא?
================================
לחצו על לחצן הווסטאפ בדף, וצרו קשר וקבלו טיוטה לעיונכם ולהערותיכם!!
================================
מביך מי שלא חותם על הסכם טרום נישואים לפני החתונה. מביך מי שדוחה את הנושא ומעדיף להתעסק בבלונים, מגנטים, עיצוב הזמנות, והדבר הכי חשוב והכי משפיע על החיים מוזנח.
הכל בלחיצת כפתור!!! (בווסטאפ)... :
אם פעם אדם היה צריך לחפש או להכיר עו"ד שעוסק בענייני משפחה, ולגשת למשרדו של עוה"ד, היום בעולם המקוון, אין צורך לצאת מהבית. הצדדים מקבלים את הקובץ לחתימה אלקטרונית מהבית, ויוצאים לדרך בצורה בטוחה יותר מוגנת יותר והוגנת יותר.
אז אם לא מביך אותך לבקש לעשות לך נעים בגב או שילך/תלך לצחצח שיניים או כל דבר אחר, לא אמור להביך אותך לחתום על משהו שיעשה טוב לשניכם. הצד השני צריכ/ה לשמוח שאת/ה רוצה להתחייב בפניו ש"לנצח לא תאכלו חרב". שתמיד תפתרו יחד חילוקי דעות בדרכי נועם.
לקבלת ההסכם לעיונכם ולשאלותיכם ולקבלת ייעוץ חינם, פנו כעת בווטסאפ – אתייחס מייד כשאתפנה לכך.
מזל טוב🥰🥰 רק אם תעשו טוב - יהיה טוב
========== שתפו כעת את בן/ת הזוג ===========
==== שתפו את הילד/ה או תלמיד/ה שלכם שהתארס/ה ====
===== מצווה גדולה להיות בשמחה - מצווה להפיץ!! =====