11/06/2026
*אלעזר וזיו*
אלעזר -שריונר
היה אברך בבית המדרש שנים
וכיום הוא מנהל חטיבת הביניים בישיבה התיכונית גבעת שמואל
זיו הוא לוחם חי"ר וכיום אברך בבית המדרש
שניהם נפגשו לתפילת מנחה בשתולה בכניסה ללבנון.
זכינו והאברכים של בית המדרש זוכים ללמוד וללמד תורה ולהלחם מלחמות ישראל!🇮🇱🇮🇱
"יָר֙וּצוּ֙ וְלֹ֣א יִיגָ֔עוּ יֵלְכ֖וּ וְלֹ֥א יִיעָֽפוּ"