וידויים של נו''שניקים

01/12/2021

אני חובב את הנוער בנות של מעלה לבונה

21/11/2021

#10
בתכלס כל הישיבה יודעת שהפחד הכי גדול של השמינית זה שברש יעבור טסט! בדוק בכל התפילות הם מתפללים שהוא יכשל.

תגובת האדמין:
הוא מפחד לעבור כי הוא יודע שנקלח אותו
ובגלל זה הוא כל הזמן נכשל

14/11/2021

#9
וואלה כשאני מוציא רישיון אני לא מספר לאף אחד אין ושומר לעצמי את המאתיים שקל על המיץ

תגובת האדמין:
כל כך חרדי

05/11/2021

#8
קיללתי את חנה והיא שמעה

05/11/2021

#7
רק אני או שמשטרת הצניעות מצנזרת את כל הוידויים הטובים

תגובת האדמין:
אתה מוזמן לכתוב דברים נורמליים

05/11/2021

#6
אני שביעיסט ולא הבאתי שמפו לישיבה מהחמישית, אני כזה פעיל סביבתי.

05/11/2021

#5
עד חודש וחצי מתחילת שנה לא היה לי מברשת שיניים וכל יום לקחתי למישהו אחר

תגובת האדמין:
מי מצחצח שיניים?

05/11/2021

#4
פרצתי לטובול לדירה ולקחתי עוגה

תגובת האדמין:
לטיפים בפריצות אפשר לפנות לחכם

05/11/2021

#3
אני בשביעית ויש לי את כל העיתונושים מאז החמישית חוץ מיום כיפור של החמישית למי שיש אשמח לקבל.

04/11/2021

#2
נמאס לי כבר שהשמיניסטים אוכלים כל בוקר מלא קורנפלקס, ואני כמו חמור אוכל טונה וביצה.

04/11/2021

#1
כל פעם שאני עולה למיטה שלי אני מורח את הרגלים שלי על המיטה שלידי בשביל לנקות אותם..

תגובת האדמין:
רחוק ממוצע

04/11/2021

🎊🎊🎊
נו"שניקים יקרים, פתחנו כאן את פינת הביטוי העצמי שלכם - מוזמנים להעלות כאן חווית ומחשבות מהישיבה וכל העולה על רוחכם!
בהצלחה! 💪

יאללה תנו בראש😃

Address

Efrat

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when וידויים של נו''שניקים posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share