מוקד התפילות

מוקד התפילות מוקד תפילות ואמירת תהילים לזיכוי הרבים - לברכה, פדיון נפש, התרת קללות הסרת עין הרע. אמירת קדיש. מופעל ע"י חסידי ברסלב עמותת "ברסלב מאיר" ע"ר עיר הקודש ירושלים.

הדף מוקד התפילות מופעל ע"י "ברסלב מאיר" ע"ר. מס' עמותה ברשם העמותות 580481364. "למוסד אישור מס הכנסה לפי סעיף 46 לפקודה"

הדף הוקם לפרסום תפילות ותוכן רוחני.
ניתן למסור שמות לברכה ותפילה [חינם או קבוע]
על ידי ישיבת ברסלב מאיר, במוקמות הקדושים בישיבה או בכותל המערבי, בקבר רחל אימנו, שמואל הנביא, רבי נחמן מברסלב ושאר קברי צדיקים הכל ביחד או כל אחד לחוד...

וכן תיקון נפטרים, אמירת קדיש, לימוד משנה

לעילוי נשמה והנצחה בספרי רבי נחמן מברסלב המופצים חינם לזיכוי הרבים !!

למסירת שמות לברכה כנסו >> https://www.breslevmeir.com/pray

תיקון נפטרים :
לימוד משנה לעילוי נשמה, אמירת קדיש, תיקון נפטרים, חד פעמי או כל השנה... כנסו >> https://www.breslevmeir.com/kadish

>
כל התרומות קודש עבור סעודות צהריים חמות לעניים ועזרה לנזקקים ! WWW.BRESLEVMEIR.COM/DONATE

"ברסלב מאיר" עמותה רשומה ברשם העמותות מס' 580-481-364, עם ניהול תקין.

17/06/2026

מודה אני לפניך מלך חי וקיים.
תודה.
פעמים רבות אנו מודים רק על דברים מיוחדים ושוכחים שגם על השגרה אנו צריכים להודות. צריכים להודות על זה שאנו בריאים, נושמים, זה לא מובן מאליו. ואם נעמיק יותר נבין באמת שהשגרה היא הנס הגדול ביותר. זהו נס תמידי.

16/06/2026

חודש טוב ומבורך 😇 מלא בפרנסה טובה 💰
קראו ושתפו את התמונה ↪
לעוד תפילות הצטרפו אלינו 👇
👈 זוכה ומזכה - Zoche & Mezake 👉

אני צמא! מה עושים כשהשגרה מייבשת אותנו? 💧✨בכל בוקר מחדש אנחנו פותחים את העיניים לאותו עולם. אותה דירה, אותו שולחן קפה, א...
16/06/2026

אני צמא! מה עושים כשהשגרה מייבשת אותנו? 💧✨
בכל בוקר מחדש אנחנו פותחים את העיניים לאותו עולם.
אותה דירה, אותו שולחן קפה, אותה עבודה, אותם פקקים.
אותם חדשות עם אותם שגעונות...
הנתונים היבשים לא משתנים.

לפעמים, זה מרגיש קצת מייבש. קצת משעמם.

יהודי אחד ניגש פעם לרב שלו עם שאלה שכואבת בלב:
"כבוד הרב, איך אפשר להתפלל כל יום מחדש את אותן המילים?
שחרית, מנחה, ערבית. הסידור הרי לא משתנה, זה לא משעמם?"

הסתכל עליו הרב ושאל:
"תגיד לי, ארוחת בוקר אתה אוכל כל יום?"
"בטח," ענה החסיד.
"ואתה לא אוכל את אותה הביצה?
את אותו הסלט? אותו הלחם?
זה לא משעמם אותך?"

החסיד השתתק, והרב המשיך וחייך:
"תגיד לי את האמת – מתי באמת התפללת את 'אותה התפילה'?
רק כשרצת ועברת על המילים כמו מכונת גריסה.
אבל אם היית מכניס פנימה קצת כוונה, קצת מחשבה על החיים,
על מה שעובר עליך ועל עם ישראל – היית מרגיש שזאת לא אותה תפילה.
המילים הן אמנם אותן מילים, אבל הכוונה בלב היא בכל פעם אחרת לגמרי.
הסידור הוא אותו סידור – אבל אתה לא אותו בנאדם".

הכל תלוי ב איפה מחפשים את השינוי?
אדם שחי באמת, הוא אדם שהחיים שלו מתחדשים בכל רגע.
אבל אם מבחוץ הכל נראה אותו דבר, איפה נמצאת ההתחדשות?
התשובה - בפנים.

הלב שלנו, מקור החיים, מקבל שפע אלוקי ורוחני חדש בכל יום, בכל נשימה.
אין הלב של אתמול כרוחב הלב של היום.
כדי לטעום את הטעם החדש הזה, כדי להרוות את הצימאון הפנימי שלנו,
אנחנו זקוקים לשני כוחות מנוגדים שקיימים בתוכנו:
המטה והדיבור.

1. כוח המטה: לשלוט ולהילחם ברע ⚔️
כשהיינו תינוקות, היינו בעמדת הכנעה מוחלטת ונצרכות.
ככל שאנחנו גדלים, יצר השליטה שלנו מתפתח.
בחיים היומיומיים, מול האתגרים והיצר הרע שלנו,
אסור לנו להיות "שלימזלים" וכנועים.
אנחנו צריכים להחזיק במטה – להפגין כוח,
משמעת עצמית, להציב גבולות ולהילחם על הטוב.

2. כוח הדיבור: לבקש ברכות ובהכנעה 🤍
מה קורה כשאנחנו עומדים מול מישהו שנועד להשפיע לנו טוב?
מול בן/בת הזוג, מול חבר שאנו צריכים ממנו עזרה,
או מול ריבונו של עולם כשרוצים לקבל ממנו שפע, דבקות וחיות?
כאן "שרירים" לא יעזרו.
כאן צריך להניח את המטה,
להשתמש בכוח הדיבור, לבוא ברכות, בהכנעה, ולבקש יפה.

במדבר, עם ישראל היה צמא.
לא רק למים פיזיים, אלא למים פנימיים שיחיו את הנפש היבשה.
משה רבינו נצטווה לדבר אל הסלע -
לבקש ברחמים ובהכנעה כדי להמשיך מים חיים של התחדשות.

מתוך רחמנות עצומה על המצוקה של העם,
משה הכה בסלע עם המטה במקום לדבר אליו.
המים אמנם יצאו, אבל התהליך הפנימי והעמוק פוספס.

מה זה אומר לגבינו?
יש סדר לחיים. אי אפשר לדלג על שלבים.

השלב הראשון הוא המטה: להתאמץ, לעבוד קשה, להכין את הכלים ולעשות את מה שצריך.

השלב השני הוא הדיבור: לעצור, להרפות, לבקש בהכנעה ולפתוח את הלב.

רק כשמשלבים בין השניים בצורה נכונה,
יוצרים כלי בריא שאליו יכול לזרום שפע טרי,
עמוק ומחייה בכל יום מחדש.

(מתוך העלון עלה לתרופה. מבוסס על ליקוטי מוהר"ן, סימן כ').

בפעם הבאה שאתם מרגישים "צמאים", ושבעים מהשגרה
תשאלו את עצמכם:
האם הפעלנו היום את המטה הנכון,
והאם פתחתנו את הלב בדיבור ובתפילה עם כוונה?

הצטרפו עכשיו לקבוצת החיזוקים והתפילות שלנו בוואטסאפ:
https://chat.whatsapp.com/IGLYpXQQekQK4cIgACyYFz

כנסו לברך את החודש שלכם - 5 דקות השקע רוחנית לחודש מלא ומבורך. מצורפת תפילה לראש חודש https://www.breslevmeir.com/?p=631...
15/06/2026

כנסו לברך את החודש שלכם - 5 דקות השקע רוחנית לחודש מלא ומבורך. מצורפת תפילה לראש חודש https://www.breslevmeir.com/?p=6316

מכירים את המושג ימותו הקנאים ?הזה זה מה שקרה לקורח ועדתו...קחו אוויר....מתחילים בקריאה !מידת הקנאהפרשת השבוע פרשת קורח -...
10/06/2026

מכירים את המושג ימותו הקנאים ?
הזה זה מה שקרה לקורח ועדתו...

קחו אוויר....
מתחילים בקריאה !

מידת הקנאה
פרשת השבוע פרשת קורח -
(במדבר טז, א) "ויקח קרח".

מבואר בדברי רבותינו ז"ל ובכל המפרשים,
ש כל מחלוקת קרח, שורשה ויסודה הכל בכל מכל כל,
הייתה משום מידת הקנאה פשוטה פשוטה,

כדרך הילדים הקטנים והגדולים
והנערים והאנשים והנשים,
והזקנים, של 'כל הרמות והמגזרים' וכו'
שרובם ככולם נגועים
כל החיים ממש ממש, עד הקבר

(ואם הייתה נעשית לו [לאדם ולקורח] נס,
והי' קם לתחיה – מסתמא הי' ממשיך לקנאות)

והמידה הגרועה והרעה הזאת,
נמצאת ושכיחה ביותר בכל מקום
ובכל זמן ובכולם (למעט יחידים).

אבל מכיוון שלא מכובד ולא נאה ויאה
לומר במפורש שהוא מקנא
על כן מלביש קנאתו בכל מיני טיעונים,
ומחפש מתחת לאדמה טענות ומענות
למה לחלוק וללחום ולתקוף קרבנו.

ומלביש קנאתו ביושר וצדק
ומנהל פוליטיקה שלימה
כמבואר היטב בדברי הרמב"ן ז"ל ויקח קרח.
לקיחה מבואר על המחשבה,
כמ"ש (איוב טו-יב) מה יקחך לבך,
לקחו לבו מקנאה
והוא לקח את לבו להסתיר את מחשבתו
ולבנות מחלוקת של אחד בפה אחד בלב,
ובלבד למשוך אחריו אנשים,

ורק אחרי חטא המרגלים
ואחרי שנגזר על דור יוצאי מצרים למות במדבר,
והייתה נפש העם מרה עליהם –
אז ראה קורח את השעה כשירה
לצאת במחלוקת על משה,
מחלוקת שבערה בלבו מאז מונה אליצפן לנשיא.

והקרוב אליו,
כי כל הנקהלים היו בכורות
וחרה להם על הכהונה עיי"ש

(נו! זו פוליטיקה במיטבה, או לא?!).

והנה קרח לא היה איש סתם מהרחוב, איש מהמון העם,
אלא היה אדם גדול מאד מאד וראש כל הסנהדראות,
ואעפ"כ מכיוון שלא תיקן מידת הקנאה,
לכן בערה בו עד יום מותו, רח"ל.

ואם בארזים נפלה שלהבת,
מה יענו אזובי הקיר,

וכל אדם צריך להשקיע זמן זמנים טובא,
וכוחות עצומים למגר לגמרי, מידה מושחתת זו !!

וכבר נדפסו ספרים מיוחדים העוסקים במידת הקנאה,
וראוי ללמוד בהם, וכן בכל הספרי מוסר וכו'
שהקדישו פרקים בנושא זה,
וכן באלו שנגעו בנושא הנ"ל,
שמכולם יצמח לו תועלת בעזרת ה'.

ומידה רעה זו נוגעת גם בדעת עליון
ויש בה משום כפירה רח"ל,

כי בלבו תערומת כלפי ה',
הלמאי (השאלות שבבטן למה...?)
חבירו או פלוני שהוא בכמה דברים גרוע ממנו,
זכה לעושר גדול וכבוד, והוא נשאר מאחור.

ואם כן אחד מדרכי הטיפול במידה רעה זו,
הוא לחזק את אמונתו ובטחונו בה',
ולדעת בלי שום ספק כי השי"ת צדיק ולא עולתה בו (תהלים צב, טז)
וה' לא עושה לו שום עול, אדרבא ונהפוך הוא.

ואל לו להכניס ראשו בחשבונות עמוקים של הקב"ה
שאין הוא משיג אותם
(אע"פ שהרבה פעמים החשבונות פשוטים,
אלא שהוא מעדיף להתעלם מהמציאות)
או מחשבונות שהם אמתיים כלפי שמיא,
אלא שבשכל המוגבל של בן אנוש אי אפשר להשיגם.

ועכ"פ יסמוך על ה' שה'
שבודאי יודע מה שהוא עושה,
והכל ביושר ובצדק, ואין כאן שום עַוְלָה,
ובהדי כבשי דרחמנא למה לך (ברכות, דף י,א).

ויהי רצון שיהא לנו מידת הפירגון בשלימות
ונשמח בטובת וגדולת חברינו, ונזכה להיות נקיים ממידת הקנאה.

בברכת התורה הרב שמעון יוסף הכהן ויזנפלד - ישיבת נצח מאיר

חברים אין מה להתבייש ללחוץ על אחד מהאייקונים של אהבתי לייק ולפרגן
האמת היא אמת ואשרי המודה בכך - זאת התחלת הרפואה !!

👇 הצטרפו עכשיו לקבוצת החיזוקים והתפילות שלנו בוואטסאפ:
https://chat.whatsapp.com/IGLYpXQQekQK4cIgACyYFz

Address

סלנט 7
Jerusalem
95144

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when מוקד התפילות posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Place Of Worship

Send a message to מוקד התפילות:

Share