28/06/2023
ללמוד תורה זה יפה , לדעת סימנים בשו"ע , וגמרות בעל פה זה סייעתא דשמייא , אבל לקיים את הצווי
שאנחנו אומרים כל יום לפני קריאת שמע " ללמוד
וללמד!! לשמור ולעשות ולקיים !! את כל דברי תלמוד תורה באהבה זה כבר גאולה .
אני רוצה כל כך להודות להשם יתברך על שנתיים נפלאות שהשם זיכה אותי ללמד את תינוקות של בית רבן את מסכת אבות + מסכת ברכות ולעשות איתם סיום מסכת.
ולראות שהתלמידים שלי יודעים משניות בעל פה ויותר איך להסביר ולהבין את המשנה בצורה יפה.
תודה רבה לצוות היקר של התלמוד תורה "דרכי עמנואל" ע"ש עמנואל מורנו ז"ל בבית הספר נועם תושיה השוכן הכפר מימון.
יהי רצון שיתקיים בנו מאמר התנא הקדוש "ומתלמדי למדתי יותם מכולם"