10/03/2026
תסתכלו עליו לרגע..
תחשבו על הידיים העייפות שאוחזות בכף,
על השקט המעיק ששורר בחדר הקטן,
על המצה הבודדת על השולחן.
אם זה היה הסבא שלך?
הייתם מסוגלים לשבת לשולחן החג המפואר שלכם,
עם הילדים, השירים והשפע,
כשאתם יודעים שהוא יושב שם לבד? בחושך?
עם צלחת מרק דלילה ודמעות שחונקות את הגרון
כי אין לו אף אחד בעולם?
אין מי שישאל אותו "מה נשתנה?"
זה לא רק סיפור.
זו המציאות הכואבת של מאות נצרכים
כאן אצלנו, בעפולה.
בשנה שעברה, בזכותכם, המטבח הקהילתי שלנו
סיפק מעל 200 מנות וערכנו את ליל הסדר הציבורי
הגדול ביותר בעיר.
ראינו את האור בעיניים שלהם
כשהם נכנסו לאולם החם,
כשהם הבינו שהם כבר לא שקופים.
אבל השנה הרשימה התארכה.
הסיפורים שמגיעים אלינו קורעים את הלב.
ניצולי שואה, קשישים בודדים ומשפחות
שפשוט אין להן מה לשים בקערת הסדר.
אנחנו לא יכולים להגיד להם "אין לנו מקום".
אנחנו לא יכולים להשאיר אותם לבד.
אל תהיו אדישים.
המחיר של מנת חג הוא קטן עבורכם,
אבל הוא עולם ומלואו עבורם.
הקליקו עכשיו על הקישור המאובטח,
תרמו סעודה (או יותר),
ותנו להם להרגיש חלק מהמשפחה של כולנו:
[קישור לתרומה מאובטחת: https://shutaf.im/mitbach/695162]👉
בזכותכם, אף אחד לא יישאר רעב או לבד בלילה הזה. 🍷
הרב אמיר הלוי
מוסדות חב"ד אתחלתא
עפולה