מרכז חבד אתחלתא עפולה Atchalta Chabad Center Afula

  • Home
  • Israel
  • `Afula
  • מרכז חבד אתחלתא עפולה Atchalta Chabad Center Afula

מרכז חבד אתחלתא עפולה Atchalta Chabad Center Afula בית כנסת לצעירים | הכוונה רוחנית | עזרה ליולדת | שיעורי תורה |יזמות חברתית חסידית :)

10/03/2026

תסתכלו עליו לרגע..
תחשבו על הידיים העייפות שאוחזות בכף,
על השקט המעיק ששורר בחדר הקטן,
על המצה הבודדת על השולחן.

אם זה היה הסבא שלך?
הייתם מסוגלים לשבת לשולחן החג המפואר שלכם,
עם הילדים, השירים והשפע,
כשאתם יודעים שהוא יושב שם לבד? בחושך?
עם צלחת מרק דלילה ודמעות שחונקות את הגרון
כי אין לו אף אחד בעולם?
אין מי שישאל אותו "מה נשתנה?"

זה לא רק סיפור.
זו המציאות הכואבת של מאות נצרכים
כאן אצלנו, בעפולה.

בשנה שעברה, בזכותכם, המטבח הקהילתי שלנו
סיפק מעל 200 מנות וערכנו את ליל הסדר הציבורי
הגדול ביותר בעיר.

ראינו את האור בעיניים שלהם
כשהם נכנסו לאולם החם,
כשהם הבינו שהם כבר לא שקופים.

אבל השנה הרשימה התארכה.

הסיפורים שמגיעים אלינו קורעים את הלב.
ניצולי שואה, קשישים בודדים ומשפחות
שפשוט אין להן מה לשים בקערת הסדר.

אנחנו לא יכולים להגיד להם "אין לנו מקום".
אנחנו לא יכולים להשאיר אותם לבד.
אל תהיו אדישים.

המחיר של מנת חג הוא קטן עבורכם,
אבל הוא עולם ומלואו עבורם.

הקליקו עכשיו על הקישור המאובטח,
תרמו סעודה (או יותר),
ותנו להם להרגיש חלק מהמשפחה של כולנו:
[קישור לתרומה מאובטחת: https://shutaf.im/mitbach/695162]👉

בזכותכם, אף אחד לא יישאר רעב או לבד בלילה הזה. 🍷
הרב אמיר הלוי
מוסדות חב"ד אתחלתא
עפולה

אל תמשיכו לגלול.תסתכלו עליו לרגע.. תחשבו על הידיים העייפות שאוחזות בכף,על השקט המעיק ששורר בחדר הקטן,על המצה הבודדת על ה...
09/03/2026

אל תמשיכו לגלול.
תסתכלו עליו לרגע..
תחשבו על הידיים העייפות שאוחזות בכף,
על השקט המעיק ששורר בחדר הקטן,
על המצה הבודדת על השולחן.

עכשיו, תדמיינו שזה סבא שלכם.

הייתם מסוגלים לשבת לשולחן החג המפואר שלכם,
עם הילדים, השירים והשפע,
כשאתם יודעים שהוא יושב שם לבד? בחושך?
עם צלחת מרק דלילה ודמעות שחונקות את הגרון
כי אין לו אף אחד בעולם?
אין מי שישאל אותו "מה נשתנה?"

זה לא רק סיפור.
זו המציאות הכואבת של מאות נצרכים
כאן אצלנו, בעפולה.

בשנה שעברה, בזכותכם, המטבח הקהילתי שלנו
סיפק מעל 200 מנות וערכנו את ליל הסדר הציבורי
הגדול ביותר בעיר. ראינו את האור בעיניים שלהם
כשהם נכנסו לאולם החם,
כשהם הבינו שהם כבר לא שקופים.

אבל השנה הרשימה התארכה.
הסיפורים שמגיעים אלינו קורעים את הלב.
ניצולי שואה, קשישים בודדים ומשפחות
שפשוט אין להן מה לשים בקערת הסדר.

אנחנו לא יכולים להגיד להם "אין לנו מקום".
אנחנו לא יכולים להשאיר אותם לבד.

אל תהיו אדישים.
המחיר של מנת חג הוא קטן עבורכם,
אבל הוא עולם ומלואו עבורם.

הקליקו עכשיו על הקישור המאובטח,
תרמו סעודה (או יותר),
ותנו להם להרגיש חלק מהמשפחה של כולנו:
[קישור לתרומה מאובטחת: https://shutaf.im/mitbach/695162]👉

בזכותכם, אף אחד לא יישאר רעב או לבד בלילה הזה. 🍷

הרב אמיר הלוי
מוסדות חב"ד אתחלתא
עפולה

09/03/2026

מי יכול לשמוע דבר כזה ולהשאר אדיש?!
המטבח הקהילתי שהקמנו
סיפק בשנה שעברה מעל 200 מנות לפסח
וערכנו ליל סדר ציבורי הגדול בעפולה!
הלוואי שנוכל לספק יותר השנה,
כדי שלא ישארו נצרכים רעבים בפסח,
זה משפחות נזקקות, קשישים בודדים
ונזקקים...
הסיפורים שלהם קורעים את הלב.💔
בואו לא נהיה אדישים, מקליקים עכשיו
ומשתתפים, בקישור המאובטח:
https://shutaf.im/mitbach/695162

מאחל שיהיה לכולנו פסח כשר ושמח
ומשיח NOW
אמיר הלוי
רב מוסדות חב''ד אתחלתא

"האור מתחיל מבפנים": שרים וח"כ במעמד הדלקת נר חמישי מרגש בעפולהסניף הליכוד בעפולה לבש חג והתמלא עד אפס מקום לרגל הדלקת נ...
19/12/2025

"האור מתחיל מבפנים": שרים וח"כ במעמד הדלקת נר חמישי מרגש בעפולה

סניף הליכוד בעפולה לבש חג והתמלא עד אפס מקום לרגל הדלקת נר חמישי של חנוכה, במפגש שהפך לשיעור מאלף באמונה ובאחדות. שליח הרבי מה"מ, הרב אמיר הלוי, כיבד את האירוע בנוכחותו והביא עמו את בשורת החג ברוח החסידות.

באירוע השתתפו צמרת הנהגת התנועה: יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, יו"ר הקואליציה אופיר כץ, השרה עידית סילמן, ח"כ דוד ביטן וחבר מועצת העיר ויו"ר הסיעה בעפולה שלמה מליחי, שהקשיבו בקשב רב לדבריו המעוררים של הרב.

בדבריו הדגיש הרב הלוי את המשמעות הפנימית של חנוכה:
"אור החנוכה אינו רק טקס חיצוני. הוא מתחיל עמוק בתוכנו, בנשמה של כל אחד ואחד, ומשם הוא נמשך החוצה ומאיר את העולם כולו. זוהי הדרך להבאת הגאולה , להוסיף עוד אור פנימי ועוד מעשה טוב, עד שנזכה לאורו של משיח."

הנוכחים התרגשו מחשיפת המיזם החדש "מרכז חב"ד לחייל" בתחנה המרכזית של עפולה המהווה סניף שלישי למוסדות חב"ד אתחלתא, מהשילוב שבין העשייה הציבורית לרוח הגאולה, וסיימו את הערב בתקווה גדולה שדווקא מתוך האחדות והאור הפנימי, נזכה לימים של גאולה שלמה לכל עם ישראל.

מפלגת הליכוד Amir Ohana - אמיר אוחנה אופיר כץ Ofir Katz עידית סילמן - Idit Silman שלמה מליחי

29/09/2025

למי מעבירים פדיון כפרות? למקום שישקיע אותו 100% בנזקקים! המטבח הקהילתי של חב''ד אתחלתא בעפולה.
בקישור המאובטח:
https://goteva770.ravpage.co.il/kapara

"הרב אמיר איך אני משיג דולר של הרבי?!"כמה פעמים שמעתי את השאלה הזו..לא קל בכלל. אבל לפעמים יש הזדמנויות נדירות וצריךלחטו...
24/03/2025

"הרב אמיר איך אני משיג דולר של הרבי?!"
כמה פעמים שמעתי את השאלה הזו..

לא קל בכלל. אבל לפעמים יש הזדמנויות נדירות וצריך
לחטוף אותן בשתי ידיים!
זו אחת מהן, דולר של ברכה מקורי שניתן
מידו הקדושה של הרבי מליובאוויטש מה"מ
ב"יחידות" בחודש תשרי תשמ"ט.

יש כאן הזדמנות פז, ומי שחכם כדאי לו
לנצל אותה ומהר. למה?

ראשית כל זו הגרלה עם מספר משתתפים קטן יחסית
כך שהסיכוי שלך גובר, שנית זו גם עשיית חסד
עצום עם עשרות נצרכים שישתתפו בסדר פסח ציבורי
בעפולה בזכותך. (תכל'ס זה לבד שווה הכל)

אגב, אין הגבלה על מס' הכרטיסים שתוכלו לרכוש!
קדימה כל הפרטים בקישור:
https://goteva770.ravpage.co.il/dollar
אמיר הלוי
רב מרכז חב"ד אתחלתא עפולה
המטבח הקהילתי

23/03/2025

אי אפשר לשמוע את זה ולהשאר אדיש..
המטבח הקהילתי שהקמנו
סיפק בשנה שעברה מעל 200 מנות לפסח
וערכנו ליל סדר ציבורי הגדול בעפולה!
הלוואי שנוכל לספק יותר השנה,
כדי שלא ישארו נצרכים רעבים בפסח,
זה משפחות נזקקות, קשישים בודדים
ונזקקים...

הסיפורים שלהם קורעים את הלב.💔
בואו לא נהיה אדישים, מקליקים עכשיו
ומשתתפים, בקישור המאובטח:
https://shutaf.im/mitbach/34983

מאחל שיהיה לכולנו פסח כשר ושמח
ומשיח NOW
אמיר הלוי
רב מרכז חב''ד אתחלתא
052-5449307

מי מנסה לפגוע בפעילות מרכז חב''ד אתחלתא בעפולה?הבוקר קיבלנו ללבנו מכת כאב — השלטים שהצבנו כדי לבשר על פתיחת מרכז חב"ד חד...
16/03/2025

מי מנסה לפגוע בפעילות מרכז חב''ד אתחלתא בעפולה?

הבוקר קיבלנו ללבנו מכת כאב — השלטים שהצבנו כדי לבשר על פתיחת מרכז חב"ד חדש באזור התעשיה הושחתו בזדון..

מי שעשה זאת לא רק פגע ברכוש, אלא גם במסר של אהבה, אמת, אחדות ונתינה שהמקום הזה מבקש להביא לכל אחד ואחת.

מי שעשה את זה פגע ברבי!

מי שעשה את זה לא מכיר את החומר ממנו קורצו שליחים של הרבי מלך המשיח!

אנחנו לא ניתן למעשים כאלה לעצור אותנו! להיפך! מרכז חב"ד אתחלתא קם כדי להאיר, לקרב ולתת, והוא ייפתח בגדול—עם עוד יותר אור, עוד יותר אהבה ועוד יותר עשייה למען הקהילה.

אם כואב לכם כמו שכואב לנו, אם אתם רוצים לראות מקום של חסד וצדקה צומח בעיר—אנחנו מזמינים אתכם להיות חלק. תרמו, התנדבו, שתפו, תנו יד בהקמה!

לא ניתן לשנאה לנצח - הצטרפו אלינו להקים את מרכז חב''ד באזור התעשיה של עפולה

כי חושך לא מגרשים במקל—אלא באור גדול!
שתפו 🙏
הרב אמיר
מרכז חב''ד אתחלתא

לתרומות ולפרטים: https://tinyurl.com/y3a88anm

ביט 052-5449307

שעות שהבן שלי לא עונה לנייד שלו..גשום בחוץ וקר, הוא היה אמור להגיע הביתהמהבסיס לפני שעתיים,ואני יושבת ובוהה בטלפון, מחכה...
03/02/2025

שעות שהבן שלי לא עונה לנייד שלו..
גשום בחוץ וקר, הוא היה אמור להגיע הביתה
מהבסיס לפני שעתיים,
ואני יושבת ובוהה בטלפון, מחכה לתשובה..
אני יודעת שהוא בדרך, יודעת שהוא
כנראה בסדר. אבל לב של אמא לא מפסיק לדפוק
בחוזקה עד שאני לא שומעת את הקול שלו..

ואז הוא סוף סוף מתקשר: 'אמא, אני בתחנה
המרכזית בעפולה. כמעט אין לי סוללה, פספסתי
את האוטובוס הקודם,
עכשיו אני צריך לחכות עוד שעה לאוטובוס הבא
הלוואי שהיה פה איזה מקום להתפלל מנחה
או לנוח קצת.. להטעין את הנייד..

הלב שלי נצבט. הבן שלי, שכבר שבועות ארוכים נלחם בעזה,
עומד שם לבד בתחנה המרכזית. עייף, רעב, צמא...
ואין אפילו פינה אחת חמה שיכול למצוא בה מנוחה.

כמה פעמים כבר ראית את זה?
חיילים שלנו, הילדים של כולנו,
עומדים בתחנה המרכזית בעפולה - נקודת מעבר מרכזית בצפון
בלי מקום להניח את הראש, בלי פינה שקטה להתפלל,
בלי כוס קפה חמה, מאפה מפנק או מילה טובה.

מאז מלחמת חרבות ברזל, כשאיבדנו כל כך הרבה
מהבנים היקרים שלנו, אני מרגישה שאנחנו
חייבים לעשות יותר. חייבים לתת להם תחושת
בית גם כשהם בדרכים.
❤️

לכן החלטנו להקים את מרכז חב"ד לחיילים
בתחנה המרכזית בעפולה. מקום שיהיה בית חם לחיילים שלנו,
עם פינת התרעננות, בית כנסת, ומרחב מנוחה.
מקום שגם יהווה גם אתר הנצחה מכובד לחללי חרבות ברזל.

זה יהיה המקום הראשון מסוגו בישראל - מרכז שנותן מענה
לחיילים שלנו בדיוק איפה שהם צריכים את זה. מקום שיאפשר
לכל אמא לדעת שיש מי שדואג לילד שלה
גם כשהוא בדרך הביתה.

הצטרפו למיזם החשוב הזה עכשיו.
יחד נבנה בית חם לחיילים שלנו,
ונדאג שאף חייל לא יישאר לבד בדרך הביתה.
https://goteva770.ravpage.co.il/idf

הרב אמיר הלוי
מרכז חב"ד אתחלתא
עפולה

"אני עומד בתחנה המרכזית בעפולה,אחרי יום ארוך בדרכים. השעה כבר מאוחרת,הרגליים כואבות, והנשמה...הנשמה מחפשת פינה שקטה לנוח...
02/02/2025

"אני עומד בתחנה המרכזית בעפולה,
אחרי יום ארוך בדרכים. השעה כבר מאוחרת,
הרגליים כואבות, והנשמה...
הנשמה מחפשת פינה שקטה לנוח רגע,
לשתות משהו חם..
אולי להתפלל ערבית.

'אבל איפה אפשר להתפלל פה?' אני שואל את עצמי,
מביט סביב בחיפוש אחר מקום ראוי. אבל אין.
פשוט אין.

וזה לא רק אני. בכל יום, מאות חיילים עוברים בתחנה
המרכזית בעפולה - צומת מרכזית בצפון הארץ. חיילים שזקוקים
למקום מנוחה, לפינה שקטה להתפלל, לכוס קפה חמה ומילה טובה."

🔻🔻🔻🔻🔻

מאז מלחמת חרבות ברזל, הצורך הזה רק התעצם.
חיילים צעירים, רחוקים מהבית, נושאים על כתפיהם אחריות כבדה.
הם זקוקים למקום שיהיה עבורם עוגן של חום ואמונה.
מעין בית רחוק מהבית.

לכן החלטנו להקים את מרכז חב"ד לחיילים בתחנה המרכזית
בעפולה - המקום הראשון מסוגו בישראל. מקום שיהיה
בית חם לחיילים, מקום להתפלל, לנוח, להתרענן ולהרגיש שייכות.

המרכז יכלול בית כנסת, פינת התרעננות לחיילים,
ויהווה מקום הנצחה מכובד לחיילי חרבות ברזל שנפלו
על הגנת המולדת. זה יהיה מקום חי ותוסס,
שיעניק תמיכה רוחנית ופיזית לאלה ששומרים עלינו יום ולילה.

אתם יכולים להיות חלק מהמיזם החשוב הזה. כל תרומה
תעזור לנו לסיים את הקמת המרכז ולתת לחיילים שלנו
את מה שמגיע להם - בית חם בדרכים.

הקליקו עכשיו כדי לקחת חלק במיזם המיוחד הזה.
יחד נבנה בית לחיילים שלנו ❤️
https://goteva770.ravpage.co.il/idf

Address

קרן היסוד 20
`Afula

Telephone

0525449307

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when מרכז חבד אתחלתא עפולה Atchalta Chabad Center Afula posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share