05/04/2026
Bona nit,
m’agradaria informar que aquesta pàgina de Facebook es tancarà en les pròximes setmanes. Qualsevol cosa teniu que dirigiu-vos al la sacristia de església dijous i dissabte a les 17:30 h i el diumenge al les 10:00 h.
Agraïsc a totes les persones que han compartit moments en aquest compte.
Gràcies.