29/03/2017
انهارده الصبح وانا في المستشفى كان في واحدة ست حوالي 60 سنة كانت جاية تخلع ضرس - المعروف ان المستشفيات التعليمية اغلب المرضى اللي فيها مستواهم المادي والتعليمي قليل شوية - و قالت لنا ان عندها سكر.. المهم دكتور قال لازم قبل ما تخلع تكون مظبطة السكر بتاعها و تكون فطرانة كويس.. بعد ما طلعنا.. قالت لنا انا متضايقة.. قولنالها ليه بس؟؟.. قالت ماتعودتش افطر في وقت الصيام الانقطاعي
قولنالها معلش ممكن تاخدي اذن من ابونا
قالت لنا الموضوع مش كده.. اصل طول عمري ده ربنا عمره ما قصر معايا هاجي انا في اخر عمري واقصر معاه
بصينا لبعض وسكتنا 😊😊
منقول