03/05/2026
سلام و نعمة احبائنا الدارسين ❤️
إختبار كورس ما احلي قولك هيكون متاح فقط علي المنصة
لذلك نرجو من حضراتكم :
التسجيل علي المنصة الأن مجرد ادخال الإيميل والبيانات او يمكن طلب مساعدة من شخص قريب أو طلب مساعدة مننا
ده فيديو بيوضح التسجيل بيكون ازاي ؟
https://youtu.be/XT6iCZJfDKk
لو فيه حد قابلته مشكلة .. ممكن يبعتلنا عن طريق صفحة التواصل الموجودة في المنصة من خلال اللينك :
https://pktsce.org/student/messages
أو مسج لأدمن في التلجرام
كل سنة و حضراتكم طيبين
12 likes, 4 comments. "ازاي اسجل في المنصة"