04/04/2020
زمان اما كنا نبطل نروح الكنيسة كان بيجي الخادم يخبط علينا ويفتقدنا مهما كنا وحشين او اياً كان غلطنا ...
"هانذا واقف على الباب واقرع.ان سمع احد صوتي وفتح الباب ادخل اليه واتعشى معه وهو معي " رؤ 3 : 20 .
لو كانت الكنايس اتقفلت اوعوا تنسوا انه واقف على الباب بيخبط ..
سامحنا يارب وادينا اننا نسمع صوتك وارحمنا
صلوا من اجلي