08/03/2026
Elhamdülillah… Yine çok güzel bir Ramazan akşamına şahitlik ettik.
Camimizde gerçekleştirdiğimiz Büyük İftar programında, sofralarımızı ve gönüllerimizi birlikte paylaştık. Camimiz doldu, muhabbet arttı, kardeşliğin ve birlikteliğin ne kadar kıymetli olduğunu bir kez daha hep birlikte hissettik.
Bu güzel akşamda bizleri yalnız bırakmayan Belediye Başkanımız Richard Arnold’a, şehrimizin kilisele temsilcilerine, Belediye meclis üyelerine ve gayrimüslim komşularımıza gönülden teşekkür ediyoruz. Programın atmosferinden çok etkilendiklerini ve hayran kaldıklarını ifade etmeleri bizleri ayrıca mutlu etti. Camimiz yine şehrimizin buluşma noktası oldu.
Ayrıca katılım sağlayan Eğitim Ataşemiz Sayın Ali Değirmendereli’ye, Stuttgart Başkonsolos Yardımcısı Gamze Algün Hanımefendiye, kardeş camilerimizin kıymetli başkanlarına ve temsilcilerine de teşekkür ediyoruz. Birlikte olmak, omuz omuza aynı sofrada buluşmak bizler için çok kıymetliydi.
Ayasofya-i Kebir Camii müezzinleri kıymetli hocalarımız Şükrü Asıleren ve Rıdvan Akbaş, okudukları ilahilerle gönüllerimizi mest ettiler ve Ramazan’ın manevi iklimini camimize taşıdılar.
Bu güzel programın arkasında büyük bir emek ve fedakârlık var. Özellikle gece gündüz çalışan kadın kollarımıza, her zaman elini taşın altına koyan yardımsever cemaatimize, mutfağımızın bereketini hazırlayan aşçımız Adem Demir’e ve eşine, programı zarafetle ve büyük bir başarıyla sunan gençlik kollarımızdan Esmanur ve Hanife’ye gönülden teşekkür ediyoruz.
Emeği geçen tüm gönüllülerimize ve camimizi dolduran kıymetli cemaatimize de ayrıca teşekkür ederiz.
Program boyunca profesyonel bir şekilde çekim yaparak bu güzel anları kayıt altına alan ve camimizin her programında gönüllü olarak destek veren Foto Film Konzept ekibine de başarılı çalışmaları için gönülden teşekkür ediyoruz.
Rabbimiz bu birlik ve kardeşliğimizi daim eylesin, camimizin kapısını ve gönüllerimizi her zaman böyle güzel buluşmalara nasip etsin.
Allah hepinizden razı olsun.
Yönetim Kurulu
DİTİB Schwäbisch Gmünd