06/06/2026
Σήμερα πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση λήξης των Κατηχητικών Συνάξεων της Ιεράς Μητροπόλεως Κιτίου.
Αντιπροσωπεία παιδιών του Κατηχητικού μας Σχολείου παρευρέθηκε στην εκδήλωση και συμμετείχε στο τουρνουά ποδοσφαίρου ⚽️ για παιδιά Δημοτικού που διοργανώθηκε, κατακτώντας τη 2η θέση! 🥈
Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή, το ήθος και την προσπάθειά τους.
Τους ευχόμαστε καλό και ευλογημένο καλοκαίρι και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τη νέα σχολική χρονιά!