04/06/2026
Με ιδιαίτερη συγκίνηση και πνευματική χαρά ζήσαμε στην ενορία μας το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε!
Το Ψυχοσάββατο πλήθος πιστών προσήλθε στον Ιερό Ναό, συμμετέχοντας στην προσευχή της Εκκλησίας για την ανάπαυση των κεκοιμημένων αδελφών μας και προσφέροντας κόλλυβα στη μνήμη των αγαπημένων τους προσώπων. Ευχαριστούμε θερμά το σύνολο των διακονητών της ενορίας μας, που με αγάπη, κόπο και ανιδιοτελή διάθεση ετοίμασαν τα πιατάκια με τα κόλλυβα για όσους το ζήτησαν.
Την επόμενη ημέρα, κατά την μεγάλη εορτή της Πεντηκοστής, ο Ιερός Ναός μας γέμισε και πάλι από πλήθος ευσεβών πιστών, που συμμετείχαν στη Θεία Λειτουργία και παρέμειναν μέχρι το τέλος και στον Εσπερινό της Γονυκλισίας, κατά τον οποίο η Εκκλησία μας ως μια φωνή προσεύχεται και ζητά την επιφοίτηση και τη δωρεά του Παναγίου Πνεύματος.
Η παρουσία, η προσευχή και η ζωντανή συμμετοχή των πιστών αποτελούν πάντοτε πηγή χαράς και ευλογίας για την ενορία μας! 🙏🏼