05/12/2021
Zo feestelijk ze als voorgangerskoppel verwelkomd werden 14 jaar geleden, zo feestelijk mochten we vandaag “afscheid” nemen van Ko en Tany.
We kunnen als gemeente niet genoeg onze dankbaarheid uitdrukken voor jullie onvermoeibare inzet voor onze gemeente. Het werk dat jullie verricht hebben en de veranderingen die jullie teweeg gebracht hebben in ons gemeente-zijn maar ook in de persoonlijke levens van elk van ons, zullen nog zeer lang nawerken. We kunnen heel veel superlatieven gebruiken om jullie werk en persoonlijkheid te omschrijven, maar we zijn vooral onze Here dankbaar die met jullie veel van onze gebeden verhoord heeft en ons onnoemelijk veel zegen bezorgd heeft.
Al onze bewondering en respect voor jullie. Alle eer en glorie aan Hem!
Uit het diepste van ons hart: bedankt! Heel veel zegen toegewenst op jullie verdere pelgrimsreis. Niet vaarwel, maar tot ziens!