21/05/2026
I dag var det terminsavslutning. Den 3/9 kl. 9-11.30 kör vi igång igen🌸🌷🌸Sophia hittade ett ljus i Bautabibeln och berättade att till helgen är det kyrkans födelsedag. Pingsten kallas kyrkans födelsedag eftersom lärjungarna fick den helige Ande och började berätta om Jesus för alla människor. Då började kyrkan växa.
Tack Iris för den jättegoda tårtan🎂❤️
En skön sommar önskar vi er alla☀️
Iris, Sophia & Eva HK