31/05/2026
Gisteren 30 mei was het dan zo ver: het afscheid van onze zeer gewaardeerde collega en vriend Ronald Last. Zestien jaar boog hij zich over alle cijfers en jaarrekeningen van de SHBSS, met altijd het individu voorop. In de Kumpulan organiseerden wij daarom een afscheidslunch met het bestuur voor hem, tenminste dacht hij… Bij aankomst stond een grote groep van familie en SHBSS-vrienden hem op te wachten. Hij had niks doorgehad dus was diep ontroerd!
Onder het genot van een Berjalan Makan Siang (een walking lunch) stonden we met verschillende toespraken van de familie en oudvoorzitters stil bij zijn periode bij de SHBSS. En de verrassing was helemaal compleet toen de burgemeester van Arnhem - Ahmed Marcouch - binnenkwam lopen en hem benoemde tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau! Zeer verdiend en wij zijn Ronald zeer dankbaar voor al zijn inzet voor onze stichting! Via de knop hieronder ziet u een kort fotoverslag op onze website.
foto's: Arjan Vrieze Photography
Op zaterdag 30 mei stonden wij stil bij het afscheid van Ronald Last als penningmeester bij de SHBSS. Na 16 jaar draagt hij het stokje over