מפתחות להצלחה שלך

מפתחות להצלחה שלך עמוד חדש . נעדכן ונעדכן .. מפתחות להצלחה - זיווג ,בריאות ופרנסה בשפע.
סגולה שתעבוד עבורך 24/7 .

19/10/2015

סיפור חזק ביותר.
בחור חרדי הלך ברחוב. באחד מלוחות המודעות הוא ראה מודעה על בחור צעיר שחלה במחלה הנוראה והוא זקוק בדחיפות להשתלת מח עצם.. "ומי שמוכן יהיה לתרום יבוא על שכרו מן השמיים"
😍הבחור התרגש והלך לקופת החולים כדי לבצע את הבדיקות.. לאחר כמה ימים התקשרו להודיע לו שהוא נמצא מתאים.
😷ניגש הבחור החרדי אל הרופא המטפל וביקש לפגוש את הבחור שהוא אמור לתרום לו מוח עצם, כשנפגשו הוא ראה מולו בחור חילוני והתפתחה ביניהם שיחה ארוכה של כמה שעות, על המחלה.. על הדת.. וכמובן על החיים.
💞שיחה בה הם נקשרו אחד לשני בלב ובנפש.
🚶חזר הבחור החרדי לביתו וסיפר לאביו על הפגישה המרגשת שהייתה לו..
👨האבא הקשיב לכל מילה ושאל מי הבחור ומאיזה משפחה הוא.. ברגע שהבן אמר מי הבחור.. ומי אביו.. זעק אביו זעקה גדולה.. ואמר- "מי ❓..הוא ❓❓ - אני אוסר עלייך לתרום לו ❗❗..על גופתי המתה אתה תתרום לו ❗❗"
😧הבן נבהל מאוד מתגובת אביו.. "אבל אבא..זה פיקוח נפש ❗❗"
😡והאבא המשיך בשלו.."אתה לא תתרום לו ❗❗"
😩הבן לא הבין מה קרה לאביו, הוא ניגש וסיפר את זה לרב מקובל גדול שהגיע באופן מיידי לביתם..ניסה לדבר אל ליבו של האב ולשאול למה הוא מתנגד ❓❗ אמר האבא לרב:"אני מכבד מאוד את כבוד הרב.. ובוודאי שלא אגרש אותך מביתי.. אבל.. אם תמשיך לנסות ולשכנע אותי.. אני אצא מהבית.. 💂אמר לו הרב "הרי כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם ומלואו" ❓❗ האב נשאר קר וקפוא.. ולאחר כמה דקות.. לעיניי כל ההמומים.. פתח האב את דלת הבית ויצא.. הרב היה בהלם..
🔥פנה לבן ואמר.. "יש פה סוד גדול שאני חייב לדעת אותו" ..ענה הבן ואמר.. "אבא אדם סגור.. אבל כשהוא שותה יין ליבו נפתח.."..בליל הסדר מצווה לשתות כמה כוסות של יין.. אם כבוד הרב יוכל בבקשה להגיע אלינו בסוף ליל הסדר ❓אולי נוכל לדבר אל ליבו.."
🚶 ואכן כך היה, הגיע הרב לביתם בסיום ליל הסדר.. האב שכבר היה מבושם מהיין פנה אל הרב.. ואמר.. "כבוד הרב, אני מתנצל על התנהגותי באותו יום.. אספר לך את הסיפור שעומד מאחוריי הסירוב שלי שבני יתרום לבנו מוח עצם.. ואין לי ספק שכבוד הרב יסכים איתי ❗..הקשיב הרב לכל מילה.. והחל האיש לספר..
😭 "אני ניצול שואה.. בגטו היינו כמה גברים בתוך חדר אחד קטן, עובדים קשה ולא מקבלים אוכל.. הבן שלי הקטן היה איתנו.. אבל הגרמנים לא ידעו על קיומו.. כי היינו מחביאים אותו בתקרת העץ של החדר.. בלילה היינו מוציאים אותו.. והוא היה הולך "גונב" לגרמנים אוכל ומביא לנו. אותו אדם שאנחנו מדברים עליו.. שאתם רוצים ומתחננים שנתרום לבנו מוח עצם.. 💣היה מומחה לבניית 'פצצות. הוא היה עובד בשביל הנאצים ובונה להם פצצות.. לכן הוא היה מכובד מאוד, היה מסתובב בגטו בגאווה עם שני שומרי ראש, יום אחד הוא נכנס לחדר שלנו עם מקל בידו, והחל לדפוק על הקירות עד שהגיע לתקרה, כשדפק בחוזקה על התקרה נפלו כמה עצים והבן שלי צנח מהתקרה, הוא תפס את בני בחוזקה.. עיקם את ידו.. הוציא אותו החוצה.. סגר את הדלת.. "ושתי יריות נשמעו באוויר.. שתי יריות שפילחו את ליבי לנצח❗"
😭ועכשיו תאמר לי כבוד הרב.."איך אוכל לסלוח❓❗ ".."בני לא יציל את בנו❗❗" ..
💔הרב שהיה מוצף בדמעות פנה אל האיש ואמר.. "אני מבין לליבך.. אבל מה הבן שלו אשם❓❗ "..אולי יש משהו שמסתתר פה ואנחנו לא מודעים אליו..❗❓ הרי נסתרות הן דרכי האל.. וחוץ מזה יש לנו אפשרות לעשות פה קידוש ה` גדול".. "בוא נלך ונדבר איתו. "
🙇לאחר שעות רבות של שיכנועים מצד הרב הסכים האב, הם הגיעו לפתח ביתו של האיש וכשנפגשו עיניהם, האב הנרגש כמעט והתמוטט... אבל אז פתח האיש את פיו ואמר.. "אתה כועס עליי שנים רבות.. וכל החיים חיכיתי לרגע שאראה אותך כדי שתדע את האמת ומשמיים זימנו לנו את הרגע הזה עכשיו.
👳"הגרמנים רצו להרוג את כל הגברים בחדר שלכם.. כי הם ידעו שיש שם ילד קטן "שגונב" להם. אני רציתי להפחית את הנזק ואמרתי להם שאלך ואהרוג רק את הילד.. בכדי להציל אתכם.. כשהוצאתי אותו החוצה.. לא הייתי מסוגל להרוג אותו.. אבל השומרים היו ליידי.. לכן יריתי שתי יריות.. והרגתי את שני השומרים❗ משם הברחתי את הילד למנזר שהיה בקרבת מקום.. הגרמנים שידעו שבגדתי בהם ולא יכלו להרוג אותי.. כי הם היו זקוקים למידע שלי בבניית פצצות ולכן הם פגעו בגופי באופן כזה שלא אוכל להוליד ילדים לעולם, כשנגמרה המלחמה.. ידעתי שאין לי סיכוי להביא ילדים לעולם.. ולכן הלכתי למנזר וביקשתי את הילד שהשארתי שם.. הם החזירו לי אותו.. ואני גידלתי אותו כל השנים בחום ואהבה..
😳והילד הזה.. הוא בעצם.. "הילד שלך" ❗❗ "הילד שלי שזקוק להשתלת מוח עצם... - הוא בעצם הילד שלך"

היום כל אחד בא ומפרש מה שבא לו על גוג ומגוג וסוף העולם וכו.. כולם חכמים ברגע ה90. רואים מה שקורה בעולם וחוזרים על דברי ה...
19/10/2015

היום כל אחד בא ומפרש מה שבא לו על גוג ומגוג וסוף העולם וכו.. כולם חכמים ברגע ה90. רואים מה שקורה בעולם וחוזרים על דברי הרבי מילובביץ בשינוי קל ואומרים בשם עצמם.
הנה וידאו של הרבי מלפני 36 שנה. למה "טלפון שבור" הנה המקור!

נבואה משנת תש"מ (1980) מלחמת גוג ומגוג לא תפגע ביהודים. מקורות הנבואה בכתבה http://www.hageula.com/news/world/12578.html הורדת הסרטון להפצה בוואטצאפ לחיצה ימ...

סיכום תניא החדש!
19/10/2015

סיכום תניא החדש!

2 דקות מזמנכם עבורכם - כפרות על כסף מוחק כל החצ'ונים  לשנה הבאה.יש להחזיק את  כסף ה'כפרות' ביד ימין ולומר:בְּנֵי אָדָם י...
22/09/2015

2 דקות מזמנכם עבורכם - כפרות על כסף מוחק כל החצ'ונים לשנה הבאה.

יש להחזיק את כסף ה'כפרות' ביד ימין ולומר:

בְּנֵי אָדָם יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת, אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל: יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת, וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק: אֱוִילִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם, וּמֵעֲווֹנוֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ: כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם, וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת: וַיִּזְעֲקוּ אֶל אֲ־דֹנָי בַּצַּר לָהֶם, מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם: יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם, וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם: יוֹדוּ לַא־דֹנָי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם: אִם יֵשׁ עָלָיו | מַלְאָךְ מֵלִיץ, אֶחָד מִנִּי אָלֶף, לְהַגִּיד לְאָדָם יָשְׁרוֹ: וַיְחֻנֶּנּוּ, וַיֹּאמֶר, פְּדָעֵהוּ מֵרֶדֶת שַׁחַת, מָצָאתִי כֹפֶר:

במילים "זה חליפתי, זה תמורתי, זה כפרתי" מסובבים את התרנגול או הכסף מעל הראש שלוש פעמים

זֶה חֲלִיפָתִי, זֶה תְּמוּרָתִי, זֶה כַּפָּרָתִי. זֶה הַתַּרְנְגוֹל יֵלֵךְ לְמִיתָה [זֶה הַכֶּסֶף יֵלֵךְ לִצְדָקָה], וַאֲנִי אֵלֵךְ לְחַיִּים טוֹבִים אֲרֻכִּים וּלְשָׁלוֹם:

אומרים את כל התפילה שלוש פעמים

- See more at: http://www.chabad.org.il/Articles/Article.asp?ArticleID=1698&CategoryID=321 .acttoeGA.dpuf

עושים את ה'כפרות' השכם בבוקר בערב יום-הכיפורים, או קודם לכן, בעשרת ימי תשובה. בקיום מנהג באמצעות כסף ניתן לבצע את התרומה בלחיצה כאן

22/09/2015

עושים את ה'כפרות' השכם בבוקר בערב יום-הכיפורים, או קודם לכן, בעשרת ימי תשובה. בקיום מנהג באמצעות כסף ניתן לבצע את התרומה בלחיצה כאן

שנה טובה לכולם
24/09/2014

שנה טובה לכולם

21/09/2014

בימים אלו מאחלים הכול זה לזה 'שנה טובה ומתוקה'. גלויות ברכה עוברות מיד ליד, ולחלקם אף מצורפת צנצנת דבש קטנטנה. זה הזמן לבדוק מדוע חוגגים את ראש השנה דווקא בתאריך א' בתשרי.

עיון קצר בתפילת החג מגלה כי ראש השנה הוא יום בריאת העולם, "זה היום תחילת מעשיך". אולם עיון מעמיק במקורות מלמד כי היום הראשון לבריאה היה כמה ימים קודם לכן, בתאריך כ"ה באלול (בדיוק מחר יום שבת קודש) במשך חמישה ימים נברא עולם ומלואו, וביום השישי לבריאה – א' תשרי – נברא אדם הראשון.

מדוע אפוא נקבע ראש השנה ביום האחרון לבריאה, וכיצד אפשר להגדיר אותו בתור "תחילת מעשיך"?

המדרש מספר כי ביום השישי, מיד לאחר שנברא אדם הראשון, הוא אסף את כל בעלי החיים וכל הברואים ואמר להם: "בואו נשתחווה ונכרעה לפני ה' עושנו". בכך, קיבלה הבריאה על עצמה את מלכותו של אלוקים.

זו הסיבה שיום בריאת האדם נחשב כיום הראשון של הבריאה. אומנם כבר לפני כן היה עולם כמעט מושלם, עם יום ולילה, ים ויבשה, שמש וירח, עצים וצמחים, דגים ועופות. אולם לכל אלו אין שום משמעות אם הם מנותקים ממי שברא אותם. כאשר אדם הראשון המליך את אלוקים על כל הבריאה, או אז הוא יצק תוכן וחשיבות לעולם כולו. רק אז העולם נברא באמת.

כל אדם נקרא "עולם קטן" (מיקרו-קוסמוס). רוב זמנו של אדם 'מבוזבז' על הצד הגשמי של החיים, כמו אכילה ושתייה, עבודה, שינה וכדומה. רק חלק קטן מהחיים מוקדש לרוחניות. אולם כאשר אדם מקבל על עצמו עול מלכות שמים, או אז הוא מעניק משמעות לכל חלקי החיים: האוכל כשר, העבודה נעשית ביושר יחד עם נתינת צדקה, ואפילו השינה היא לשם שמים.

כתיבה וחתימה טובה, לשנה טובה ומתוקה!
שנה של גאולה בהתגלות הרבי מלך המשיח!

19/09/2014

שאלו פעם את הרבי מלובביץ

מדוע הוא מקפיד לברך את אלפי האנשים

שעוברים על פניו בערב ראש השנה בברכה

' שנה טובה ומתוקה ' ולא מסתפק בלברך ' שנה טובה '

הרבי חייך וענה: (עיבוד לשוני חופשי)

למעשה הברכה שנה טובה היא מיותרת.

הרי ברור שתהיה שנה טובה. לא יכול להיות אחרת.

אין רע יורד מלמעלה.

כל מה שקורה לאדם זה לטובה. תמיד.

גם אם לא מבינים את זה.

רק מה, לא תמיד הטוב הזה גלוי ומורגש.

לפעמים הוא מובן רק אחרי שנים רבות.

מנהג ישראל לברך איש את רעהו

בברכת שנה טובה ומתוקה

כדי שהשנה לא תהיה רק טובה (היא במילא תהיה טובה)

אלא כדי שהיא תהיה גם מתוקה!

מתיקות זה משהו שחווים בחושים.

אני מקפיד לאחל לאנשים שגם יחוו את הטוב הזה, אמר הרבי.

שירגישו שהכל טוב ומתוק.

שלא יצטרכו רק להאמין שהכל לטובה,

אלא שממש ירגישו זאת בחושים,

בדיוק כמו שטועמים משהו מתוק ומרגישים זאת מייד.

תקיעת השופר בראש השנה היא זאת

שפותחת את הפתח ומורידה כל שנה אור חדש לעולם,

את השפע לכל אחד ואחד מאיתנו ואנחנו מתפללים ומברכים איש את רעהו

שהשפע הזה ירד כטוב גלוי ומורגש בחושים.

(לכן בראש השנה מקפידים שגם נשים וילדים
ילכו לבית הכנסת כדי לשמוע את תקיעת השופר
שבעצם מכריזה על אור חדש שירד לעולם)
שיהיה לנו יום טוב!🍯

12/09/2014

תקציר תניא י״ד אלול:
אגרת טו:
באגרת זו מסביר רבנו הזקן על עשר הספירות.
כאשר באופן כללי אור אין סוף והכלים של עשר הספירות בעולם האצילות הם דבר אחד .
והספירות של עולם האצילות הן פנימיות הספירות של עולם העשי׳ה.

לכן גם בנשמת האדם מאיר אור אין סוף , שהרי הנשמה באה מפנימיות האלוקות ומשתלשלת מעשר הספירות העליונות ויש בה עשרה כוחות שהם כנגד עשר הספירות .

זה מסביר את הפסוק :״מבשרי אחזה אלוקה״, כאשר האדם יכול ללמוד ממבנה הנשמה שלו מאט על הספירות של העולמות העליונים.

15/08/2014

Related posts: תניא פרק ג' עד סוף פרק ה'- מבנה הנפש ה ג'י פיאס של האדם תניא פרקים י"ב – י"ג – הפרופיל האידאלי של האדם – הבינוני תניא יומי […]

15/08/2014

Related posts: תפילין בשבת לשאוף לשלמות דוחה את המטרה (וידאו) איפה אלוקים? – מענה של הרבי מילובביץ (וידאו)

Address

ארלוזרוב 6
Tamra
3353

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when מפתחות להצלחה שלך posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Place Of Worship

Send a message to מפתחות להצלחה שלך:

Share